ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش+عكس
کد خبر: ۶۸۱۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
 کشتی بزرگ مسافربری اقیانوس پیمای 7 طبقه با ظرفیت 1600 صندلی با حضور مسئولان واستقبال پرشور مردم وارد آبهای جزیره کیش شد.

کشتی بزرگ اقیانوس پیمای مسافری تفریحی با نام سانی با حضور سید محمود علوی وزیر اطلاعات،  مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، جمعی از معاونان ومدیران سازمان ، مسئولان محلی و استقبال پرشور شهروندان وگردشگران ودرمیان جشن ومراسم نورافشانی با اجرای سرود مقدس کشورمان چهارشنبه دوم فروردین ساعت 21 وارد حریم آبهای جزیره کیش شد.

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون این بزرگترین کشتی اقیانوس پیمایی است که برای سفرهای تفریحی در داخل کشور بکار گرفته می شود.

البته درمرحله نخست این کشتی مسافربری از مقصد کیش به قشم و یا سایر بنادر داخلی از جمله بندر عباس گردشگران را جابجا خواهد کرد ودر مراحل بعدی نیز برای سفرهای کوتاه مدت دریایی به کشورهای خارجی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بکار گیری این کشتی اقیانوس پیما اقدامی اثرگذار در جهت تقویت گردشگری دریایی کشورمان خواهد بود .

طول این کشتی 176 متر و عرض آن 23 متر است وبا 130 کابین و 417 تخت اقامتی امکانات بسیار مناسبی برای گردشگران در سفرهای دریایی فراهم خواهد کرد.

3500 متر فضای رستورانی ، 2 سالن سینما ، اتاق مطالعه ، کتابخانه ، اتاق بازی کودکان و سالن برگزاری همایش ها و مراسم جشن از دیگر امکانات این کشتی مسافربری است .

این کشتی قابلیت جابجایی همزمان 200 خودرو با سرنشین را داراست و برای سوار و پیاده شدن مسافران علاوه بر رمپ انتهایی 8 درب جانبی نیز در قسمت های مختلف کشتی تعبیه شده است تا تخلیه بار و سوار و پیاده شدن مسافران به سهولت امکان پذیر باشد. برای رفاه بیشتر گردشگران نیز در این کشتی آشپزخانه ایرانی با تجهیزات مناسب برای پخت انواع غذاهای ایرانی تعبیه شده است .

گفتنی است رونق گردشگری و توجه به توسعه جزایر وسواحل خلیج فارس از تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است که با برنامه ریزیهای انجام شده دردولت تدبیروامید وتلاشهای سازمان منطقه آزاد کیش، با ورود این کشتی گام موثری درجهت ایجاد گردشگری دریایی ورشد گردشگری درسواحل وجزایر خلیج فارس برداشته شده است.
 
ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش 
 
ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش 
 
ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش 
 
ورود کشتی اقیانوس پیمای تفریحی به کیش 
ايلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۳
0
0
نمیدونم جرا به یادتایتانیک افتادم؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
زندگی اشرافی برای مدیران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار