نبرد سهمگین پلنگ و مار پیتون
کد خبر: ۶۸۱۱۸
تاریخ انتشار: 2017 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
پلنگ مادر لابه‌لای شاخ و برگ‌ها را می گردد و یک ضربه‌ تند و تیز با پنجه‌ی خود به مار می زند که باعث واکنش و حمله‌ی ناگهانی مار به سمت پلنگ مادر می شود. پلنگ مادر به سرعت عقب نشینی می کند و آماده می شود تا مار پیتون را از میدان به در کند.

نبرد سهمگین پلنگ و مار پیتون (پایتون) اختصاصی «تابناک باتو» ؛ نکته‌ی مهم: هرگز با یک مار پیتون (پایتون) مبارزه نکنید، مگر اینکه یک پلنگ باشید!

یکی از گردشگران تور سیاحتی و گردشگری در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی، فیلم دیدنی و جالبی را از نبرد یک پلنگ ماده با یک مار پیتون (پایتون) صخره‌ای بزرگ شکار کرده است. مار پیتون (پایتون) صخره‌ای، بزرگترین گونه‌ی مارها در قاره‌ی آفریقا به شمار می رود.

توله‌ی این پلنگ ماده، در ابتدا متوجه چیزی در میان شاخ و برگ‌ها می شود که قصد حمله دارد. سپس پلنگ مادر لابه‌لای شاخ و برگ‌ها را می گردد و یک ضربه‌ تند و تیز با پنجه‌ی خود به مار می زند که باعث واکنش و حمله‌ی ناگهانی مار به سمت پلنگ مادر می شود. پلنگ مادر به سرعت عقب نشینی می کند و آماده می شود تا مار پیتون را از میدان به در کند.

پلنگ مادر بدون هیچ ترس و واهمه‌ای از این موجود چِغر و بَد بَدن، به مبارزه ادامه می دهد. البته ویدئو قبل از اینکه برنده‌ی این نبرد مشخص شود، به پایان می رسد. نشنان ژئوگرافیک گزارش کرده است که پلنگ ماده در این نبرد، پیروز می شود و مار پیتون تبدیل به شام لذیذ پلنگ مادر و توله‌اش می شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار