هفت چالش پنهان مادران که افشا نمی کنند
کد خبر: ۶۷۹۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 21    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸
پشت لبخندهای مادرانه؛
خستگی مادران نه فقط در امر مربوط به بارداری، زایمان و نگهداری از کودک بلکه تلاش ها و چالش های روانی است که او تحمل می کند تا لبخندی را بر چهره فرزندانش بنشاند. ممکن است پشت لبخند مادر تلاطم و چالش های بسیاری باشد. در اینجا هفت چالشی را که مادران پنهان می کنند که گویی اصلا وجود ندارد را در این گزارش خواهید خواند.
هفت چالش پنهان مادران که افشا نمی کنند  اختصاصی «تابناک با تو»؛ لبخندهای مادران و تبسم آنها که بر روی عکس ها نقش بسته و در کنار فرزندانشان خواه شیرخواره باشند یا بزرگسال می بینیم، در پشت خود تلاش ها و خستگی های بسیاری نهفته دارند.

 خستگی مادران نه فقط در امر مربوط به بارداری، زایمان و نگهداری از کودک بلکه تلاش ها و چالش های روانی است که او تحمل می کند تا لبخندی را بر روی صورت فرزندانش بنشاند. ممکن است پشت لبخند مادر تلاطم و چالش های بسیاری باشد.

هفت چالشی را که مادران پنهان می کنند که گویی اصلا وجود ندارد را در این گزارش خواهید خواند.
 
هفت چالش پنهان مادران که افشا نمی کنند

مبارزه مادر برای حفظ مرز باریک بین اقتدار مادرانه و دوست بودن با فرزندان

مادر به تلاش زیادی نیاز دارد تا مرز باریک میان مادر بودن و دوست بودن را بین خود و فرزندانش رعایت کند. او در تمام مدت می کوشد تا مرکز اطمینان، اعتماد و سنگ صبور فرزندانش باشد. او می خواهد که فرزندان او را از مشکلات و اسرار خود آگاه کنند. در عین حال مادر باید تلاش کند تا فرزندان را قوی بار بیاورد، تربیت و تنبیه کند و با اقتدار و حکمت پیش ببرد.
 
 تبدیل شدن از یک زن معمولی به قهرمانی آسیب ناپذیر

مادر یک انسان معمولی با توانمندی های یک انسان عادی است. اما وقتی یک زن مادر می شود و کودک به دنیا می آید مادر در چالشی طاقت فرسا می کوشد تا همه ی کارها را درست و کامل به مانند یک أبر قهرمان آسیب ناپذیر انجام دهد و در هر لحظه به فکر فرزندانش بوده و مطمئن باشد که او در امنیت و بهروزی  به سر می برد و حالش خوب است. دائما می کوشد یک قهرمان باشد تا فرزندش از نظر ذهنی و جسمی به رشد و تکامل برسد. او هر روز به همه جزئیات فکر می کند، درست شبیه یک ابر قهرمان خیالی با توانایی های نامحدود.

پنهان کردن ماجراهای سخت پشت پرده برای تضمین خوشبختی شما
 
آیا به یاد می آورید اسباب بازی های قشنگی را که خواستید و هفته بعد آن را برایتان خریدند، شیرینی و شکلات را چه طور؟ دامن زیبایی را که خیلی دوست اشتید را یادتان می آید که مادر با لبخند آن را به شما هدیه داد. همه آن چیزهایی که مادرتان برایتان خرید را با وجود کمبود درآمدش فراهم کرد. او مجبور بود از بودجه ای که برای اداره امور ضروری خانواده اختصاص داشت کم کند و حساب و کتاب ها را طوری مدیریت کند که بتواند آن اسباب بازی ها را برای شما بخرد تا شما احساس خوشبختی کنید.
 
هفت چالش پنهان مادران که افشا نمی کنند 
 
تلاش برای پر کردن شکاف بین نسل ها
 
مادر تلاش می کند تا با نسلی همراه شود که شما به آن تعلق دارید. تا به شما نشان بدهد که چقدر به شما نزدیک است و وقتی با او صحبت می کنی تو را می فهمد و از تمام اصطلاحات که در هنگام حرف زدن به کار می بری خبر دارد. آگاه بودن از احساس نسلی که به آن تعلق ندارد چالش بزرگی است.
 
 تلاش برای دور نگه داشتن فرزندان از تشنج ها و درگیری های پنهان خانواده
 
هیچ خانواده ای بدون مشکل نیست. اگر کودکی خوب و آرامی داشته اید و دعوا و درگیری کمتری دیده اید، مدیون مادرتان هستید. او بود که این هدیه بزرگ را به شما ارزانی داشت. او مبارزه کرد تا شما از درگیری ها و اختلافات پشت پرده آگاه نشوید و احساس خوشبختی نمایید.
 
 هفت چالش پنهان مادران که افشا نمی کنند
 
شنیدن جزئیات زندگی شما با وجود مشغله فراوان
 
مادرها چه در خانه باشند چه در محل کار، برای نگهداری از فرزندان و فراهم کردن اسباب راحتی آنها بسیار جدی تلاش می کنند. با همه فشارهایی که آنها در زندگی تحمل می کنند اما هر لحظه آمادگی حرفهای بی اهمیت و جزئی شما را دارند.
 
چالش فرو خوردن خشم
 
همه مادرها تلاش می کنند تا در زمان اشتباهات فرزندانشان خشم خود را فرو بخورند، زیرا آنها می دانند که شما پر از انرژی های خفته هستید و باید خود را خالی کنید و سرانجام این که آنها همیشه شما را فرزندانی می دانند که باید دنیا را تجربه کنند و بیاموزند و همیشه چیزی هست که باید یاد بگیرند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Canada
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
0
4
و صدها چالش دیگر.......
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار