هنرمندان و مادرانشان در اینستاگرام+عكس
کد خبر: ۶۷۸۴۲
تاریخ انتشار: 2017 March 19    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، چهره‌های مطرح هنری، این روز را به مادران‌شان تبریک گفتند و با به اشتراک گذاشتن عکس‌های خانوادگی، صفحه‌های اینستاگرام خود را به‌روز کردند.

رضا صادقی به مناسبت روز مادر و میلاد حضرت فاطمه زهرا در پستی نوشت: «روز ميلاد حضرت زهـرا (س) و هـمچنين روز مادر رو به همه مادران و بانوان پاك سرشت ايرانى تبريك ميگم .. خصوصا مادرم ، بى بى سكينه خوش صدا مادر بزرگم و هـمسرم ....... تا هستن قدرشون و بدونيم»

بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون نیز با انتشار عکس و پیامی کوتاه روز مادر را تبریک گفت.

او در توضیح عکس‌اش نوشته : «قربووووونت برم مامان روزت مباارك»

مارال فرجاد نیز با عکسی مشترک به همراه مادرش صفحه اینستاگرام خود را به روز کرد و نوشت: «مامان عزيزم دوستت دارم»

بهنوش بختیاری نیز دیگر بازیکری بود که روز مادر را تبریک گفت، او نیز در توضیح عکس خود با مادرش نوشت: «ولادت حضرت فاطمه وروز مادر مبارک....عشق منی مادرکم»

فریبا کوثری بازیگر سریال «مختارنامه» نیز عکسی مشترک با مادر خود به اشتراک گذاشت و نوشت: «ته ته همه دلخوشی‌ام اینه که برم خونه ش عطر خونه ای که همه بچگیم باهاش پر شده بوی غذاهای بی‌نظیرش که بهترین سرآشپزای فرانسه هم همچین جسارتی نمیکنن که دستپخت شونو سر تر بدونن بوی عطر فوق العادش و اون لحن همیشه نگرانش که پر از عشق و مهر و جنون مادرانه ست و همش میپرسه از روزمرگیام به غرغرام گوش میده به غیبتام گوش میده به عصبانیتام به ناراحتیام گوش میده آخرشم بهم میگه میگذره مادر بهش فک نکن بیا چایی بهار نارنج بخور برات دم کردم بوی عطر اون روسری نخی رنگیش بوی گلای باغچه ش که تازه آبشون داده و آرامشی که هیچ جا نمیشه تجربه ش کنی نشون میده هنوزم میتونم عاشق زندگیم باشم چون میتونم وقتی که قدرتم رو به کاهش پناه ببرم به کسی که تمومش مال من مال خود خودمه "مادر عزیزم" دلبرترین زن دنیاست از همون زنای قدیمی که هنوزم که هنوزه دستاشون بوی عشق میده و آغوششون بوی آرامش همونایی که میتونی بی استرس ترین دقیقه ها رو کنارشون بگذرونی و همیشه خوشبو ترین بو های دنیا رو توی خونه هاشون تجربه کنی.. "روز همه مادران سرزمینم مبارک»

فرهاد اصلانی که به تازگی در غم از دست دادن پدر خود به سوگ نشسته بود نیز در تبریک این روز نوشت: «روز مادر رو به تمام مادرهای سرزمینم و بخصوص به مادر عزیزم تبریک میگم مادر جان خدا رو شکر میکنم که هستی و سایه ات بالای سرمونه. . . از همه عزیزانی که من رو در مرگ پدرم تنها نگذاشتند صمیمانه سپاسگزارم»

داریوش فرضیایی نیز در صفحه‌اش عکس مادرش را به اشتراک گذاشت و نوشت: میلاد حضرت فاطمه زهرا ( س) روز مادر بر همه شما مبارک باد»

مرجانه گلچین بازیگر محبوب سریال‌های طنز تلویزیون نیز در توضیح عکسی که با مادرش منتشر کرد نوشت: «دوست دارم نه براي يك روز، بلكه برای همه سالها، روزها ، ساعتها و دقيقه ها وثانيه ها چقدر خوبه كه هستيوچقدر پشتم به وجود تازنينت با همه پيري ورنجوريت گرمه، مادرم باش، براي هميشه پيشم بمون نگاه به خط و خطوط روي پيشونيم نكن من هنوز يك بچه كوچيكم كه به تو نياز داره ، وقتي دلم ميشكنه ، وقتي غصه دار ميشم، وقتي رمين ميخورم، وقتي هيچ جايی رو ندارم تنها اغوش تو كه ميتونه ارومم كنه بمون، برای خاطر خدا هميشه پيشم بمون...تقديم به همه مادران گل سرزمينم ايران»

پژمان جمشیدی بازیگر فیلم «خوب بد جلف» که امسال مادرش را از دست داد نیز این روز را تبریک گفت. جمشیدی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «اين نوروز ديگر چه نوروزيست؟! آسماني غبارآلود، شهری خاكستری، مردمي بي تفاوت، خانه ای بی خانه تكاني و پسری كه ديگر مادر ندارد. اين ديگر چه نو شدنيست؟! اين ديگر چه عاقبت بی ملاحظه ايست؟! اين ديگر كدام عدالت ناعادلانه ايست؟! از آن لحظه تلخه رفتنت تا هر آنی كه نفس ميكشم ديگر هيچ چيز از ته قلب، شادم نميكند. دلم برايت تنگ شده و نوروز برايم تنها يك تغيير فصل است و كوله باری از خاطراتي كه عزمشان را جزم كرده اند ، خفه ام كنند. مادرم ، عشقم ، روزت خجسته و روحت در نهايت آرامش. هميشه به يادت هستم. پژمان اسفند ٩٥ پ.ن : روز زن و روز مادر به تمام مادران جهان خجسته.دست تك تك مادر ها رو ميبوسم و براي همه اون ها از ته دل آرزوي عاقبتی خير و قلبی شاد ميكنم»

ستاره اسکندری نیز روز مادر را اینگونه تبریک گفت: «روز .. نه ..روزگار برتو مبارك غم از تو دور»

مهران رنجبر بازیگر مجموعه «دورهمی» نیز با انتشار عکسی از خود و مادرش روز مادر را به همه مادران تبریک گفت. رنجبر در این پست نوشت: «شاهکار ترین زن زندگی سی و پنج ساله ی من ، مادرم ، دردت به سرم....

خدا حفظت کنه که هم مادرمی هم پدرم بودی هم رفیق....الهی دورت بگردم تنها رفیقم.....

پی نوشت: تو رو خدا قدر بدونید رفقا»

 
خبرآنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار