ویسی: برکناری من به خاطر بیماری توهین به شعور مردم است
کد خبر: ۶۷۸۲۵
تاریخ انتشار: 2017 March 19    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶
عبدالله ویسی درباره برکناری از سپاهان و شرایطی که از لحاظ جسمانی دارد، صحبت‌های زیر را مطرح کرد.

* قبل از هر چیز در مورد وضعیت  جسمانی خود صحبت کنید چون در بیانیه باشگاه سپاهان این طور آمده بود که شما به خاطر بیماری که دارید کنار کشیدید.

من اکنون در دوران نقاهت به سر می‌‌برم اما مشکل خاص و حادی ندارم و فعلاً هم در اصفهان باید باشم تا زیر نظر دکترم این دوران نقاهت طی شود. از آنجا که هیچ وقت نمی‌توانم دروغ بگویم و موضوع مطرح شده را توهین به شعور مردم می‌دانم باید بگویم که این تصمیم باشگاه ربطی به بیماری من ندارد. در همه جای دنیا وقتی برای مربی مشکلی پیش می‌آید باشگاه‌ها سعی می‌کنند بهترین تعامل را داشته باشند مثل قضیه تیتو ویلانوا سرمربی بارسلونا که همه می‌دانستند سرطان دارد اما باشگاه بارسلونا تا روز آخر به پای او ایستاد.

* پس اصل قضیه چیست؟

لازم است مطرح کنم روز جمعه از طریق سرپرست تیم تماسی با من گرفته شد و به من گفت که از طرف هیأ‌ت مدیره زنگ زده و ادامه داد که سوم فروردین کرانچار در تمرینات حاضر می‌شود و شما هم استعفا داده و بگو به دلیل مریضی نمی‌توانی به کار ادامه دهی که من هم در جواب گفتم این کار شایسته و درست نیست و من این کار را انجام نمی‌دهم.

* پس باید بگوییم که شما اخراج شده‌اید.

بله، من اخراج شدم با این حال از هیچ کس گله و شکایتی ندارم و از مدیر کارخانه فولاد، هیأت مدیره باشگاه و مدیرعامل محترم که در این مدت من را تحمل کردند، تشکر می‌کنم و برای سپاهان هم آرزوی موفقیت دارم و نمی‌خواهم کسی از من ناراحت باشد.

* از لحاظ مالی با باشگاه به توافق رسیده‌اید؟

ما مقرر شد  هفته آینده جلسه‌ای با مدیرعامل داشته باشیم و ان‌شاءالله که جلسه خوبی خواهد بود و به توافق می‌رسیم در حال حاضر در کنار مردم روستای خوب خودم رودزرد هستم و به زودی به اصفهان می‌روم و باید از تمام کسانی که در مدت حضورم در بیمارستان به ملاقاتم آمدند یا برایم پیغام فرستادند و شرمنده‌ام کردند تشکر ویژه‌ای داشته باشم.سپاهان با جوانانی که دارد آینده درخشانی خواهد داشت.
کد مطلب: 277008
مرجع : فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار