ترافیک سنگین در هراز و چالوس
کد خبر: ۶۷۸۰۹
تاریخ انتشار: 2017 March 19    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶
سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های کشور اظهار داشت‌: در حال حاضر بارش باران در اکثر محورهای استان‌های ایلام، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه و فارس ادامه دارد و این شرایط برای محورهای سیرجان به کرمان و سیرجان به شیراز در استان کرمان و برخی محورهای استان همدان نیز گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا اضافه کرد: به دنبال گزارش‌های همکارن ما در پلیس راه کشور و همچنین تصاویر دوربین‌های نظارتی پلیس، شاهد ترافیک سنگین در محور تهران قم هستیم و در مسیر مقابل نیز ترافیک نیمه سنگین خودروها گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک نیمه سنگین در مسیر تهران به کرج، سمنان به مشهد و دماوند به فیروزکوه نیز ادامه دارد.

رحمانی گفت: علاوه بر این موارد ترافیک در بزرگراه کرج قزوین، کرج چالوس از ورودی این محور تا تونل شماره 7، انتهای جاده چالوس در ورودی مرزن‌آباد، محور هراز از محدوده منظریه تا سه راهی لاسم و تونل تکاور و همچنین مسیر گرمسار به سمنان و سرخه، سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با اشاره به طوفان در برخی استان‌های جنوبی و وزش باد در سواحل خلیج فارس، با تاکید بر باز بودن تمام معابر اصلی این استان‌ها، از مسافران خواست تا از توقف در حاشیه معابر ساحلی و معابری که در حاشیه رودخانه‌ها قرار دارند اجتناب کنند. 
تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار