مجری‌های لحظه تحویل سال 96 تلویزیون
کد خبر: ۶۷۷۹۸
تاریخ انتشار: 2017 March 19    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
تلویزیون، امسال پخش ویژه‌برنامه‌های تحویل سالش را تنها به چند شبکه سراسری سپرده است تا با پرهیز از هم‌پوشانی برنامه‌ها، بینندگان از امکان بیشتری برای تماشا برخوردار باشند. در همین راستا شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، قرآن و افق ویژه‌برنامه‌های چند ساعته پخش می‌کنند.

*** ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ شبکه یک سیما با عنوان «بوی عیدی»، به‌ تهیه‌کنندگی احسان ارغوانی و اجرای امیرحسین مدرسی از ساعت ۸ صبح (۳۰ اسفند ماه) آغاز می‌شود و تا حوالی ساعت ۱۶، به مدت هشت ساعت ادامه خواهد داشت.

*** ویژه‌برنامه تحویل سال ۹۶ در شبکه دو سیما با اجرای پژمان بازغی - بازیگر سینما و تلویزیون - روی آنتن می‌رود. شبکه دو امسال همزمان با تحویل سال ۱۳۹۶، میزبان جمعی از چهره‌های ایرانی می‌شود.

*** «سه‌ستاره» به عنوان برنامه تحویل سال شبکه سه در نظر گرفته شده است. «سه ستاره» به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی میزبان برگزیدگان برنامه «سه ستاره» خواهد بود.

*** محمد صالح علاء برنامه تحویل سال شبکه چهار را بدون دعوت از مهمانی و تنها با اجرای خود روی آنتن می‌برد.

*** ویژه‌برنامه‌ تحویل سال با عنوان "بوی کاغذ رنگی" با حضور ژاله علو از رادیو نمایش پخش می‌شود.

*** همچنین ویژه برنامه «عید من» به کارگردانی و اجرای فرزاد حسنی از ۲۸ اسفند تا ۴ فروردین از رادیو جوان پخش می‌شود.  

*** ویژه‌برنامه شبکه افق نیز با عنوان «ایرانشهر» و اجرای اقبال واحدی و حسین مولایی از ساعت ۱۰ روز دوشنبه (۳۰ اسفند ماه) روی آنتن می‌رود.

*** ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه رادیویی تهران نیز با نام «صدای پای بهار» روز سال تحویل روی آنتن می‌رود که در آن مجریانی چون کاکاوند و بهروز رضوی حضور دارند.
منبع: خبرگزاری ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار