چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95
کد خبر: ۶۷۷۱۳
تاریخ انتشار: 2017 March 19    -    ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
سال 1395 به لحاظ داشتن اتفاقات پر سروصدا کنار رکورددارها می ایستد. در سینما و تلویزیون متن و حاشیه به وفور یافت می شود که سهم دومی به مراتب بیشتر است. به چهره های جنجالی این موارد را باید اضافه کرد.
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95
سال 1395 به لحاظ داشتن اتفاقات پر سروصدا کنار رکورددارها می ایستد. در سینما و تلویزیون متن و حاشیه به وفور یافت می شود که سهم دومی به مراتب بیشتر است. به چهره های جنجالی این موارد را باید اضافه کرد. حجت الله ایوبی که بعد از سه سال و نیم حضور در ریاست سازمان سینمایی برکنار شد و روزهای پرحاشیه ای را در سال 95 پشت سر گذاشت. رضا رشیدپور هم چند بار در کانون توجه قرار گرفت که مهمترینش گاف او در ماجرای وام تامین اجتماعی است. او در برنامه «حالا خورشید» طنز قدیمی امید مهدی نژاد را به عنوان نامه پر درد یکی از هموطنان آنالیز کرد.

حرف های صریح ابوالفضل پورعرب درباره ممنوع الکاری اش و نیز مدیریت عجیب سینما در دهه شصت تا مدت ها نقل محافل بود. شهاب حسینی علاوه بر جایزه کن، دو بار در کانون حواشی قرار گرفت؛ یکی دعوای پیامکی با خانواده بیرنگ و دیگری واکنش او به مطلب یالثارات که او را در پی طی کردن مراحل اداری برای سفر به آمریکا دانسته بود. اعتراف پرستو صالحی درباره پدرش در «ماه عسل»، تمجید و انتقادهایی به همراه داشت. «رستاخیز» و احمدرضا درویش هم یک پای اخبار فرامتن سینما بودند.

اصغر فرهادی

چند حاشیه داشت؟ نام اصغر فرهادی در رأس اخبار سینمای سال 95 بود؛ نه به عنوان «حاشیه ساز» بلکه به عنوان مرد افتخارآفرین جشنواره کن. مراسم اسکار و صدرنشینی در جدول اکران، نامه ای به رییس جمهور، تکذیب ساخت سریال برای شبکه خانگی و نیز تکذیب توقف پروژه اش در اسپانیا، دیگر خبرهای پر سروصدا درباره آقای فرهادی است.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ اصغر فرهادی برای «فروشنده» از جشنواره کن جایزه بهترین فیلمنامه را گرفت و در مراسم هشتاد و نهم اسکار دومین جایزه این رویداد معتبر را برای سینمای ایران به ارمغان آورد. قانون ضد مهاجرتی ترامپ و واکنش اصغر فرهادی نگاه ها را بیش از پیش به سمت او کشاند و بیانیه اش در مراسم آکادمی به یکی از نقاط عطف این جشن تبدیل شد.
 
برخی جایزه او را حاصل مخالفت آکادمی با سیاست ترامپ دانستند، عده ای نامه او را بهترین سخنرانی مراسم تعبیر کردند و برخی اعتقاد داشتند جایزه اسکار حق «فروشنده» بوده و فرامتن روی ارزش های آن سایه نمی اندازد. هر چه هست حالا ایران و فرهادی دو اسکار دارند. نامه او به رییس جمهور درباره گورخواب ها به مذاق برخی رسانه ها خوش نیامد و مدتی مورد حمله بود!

سرانجام: اصغر فرهادی هفته پیش به اسپانیا رفت تا فارغ از هیاهوی اسکار و حواشی دیگر، فیلمش را با خاویر باردم و پنه لوپه کروز بسازد.
 


محسن تنابنده

چند حاشیه داشت؟ نام محسن تنابنده دو بار سر زبان ها افتاد. یکی به خاطر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد برای بازی در «فراری» و دیگری مجادله اش با تورج اصلانی بر سر مالکیت سریال محبوب «پایتخت».
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ محسن تنابنده در برنامه اینترنتی 35 روبروی فریدون جیرانی نشست. در بخشی از مصاحبه توضیح داد که چگونه طرح سریال «پایتخت» را از تورج اصلانی (که به عنوان مدیر فیلمبرداری مشغول فعالیت است و فیلم «جینگو» را ساخته) خریده است: «تورج اصلانی ایده ای داشت درباره یک خانواده که از شهرستان به تهران می آمدند و خانه شان به مشکلاتی بر می خورد و صاحبخانه بلند نمی شد و ... من آن ایده اصلی را از تورج خریدم.
 
او قرار بود برود با بهمن قبادی کار کند، بعد از آن طرح را فرستادیم به تلویزیون و ...» بعد از این مصاحبه تورج اصلانی یادداشت بلندی نوشت که طرح من را دزدیده اند: «ایشون نمیگن دزدیدن میگن خریدن. دوست عزیز اگه خریدید چرا حقوق معنوی طرح رو نادیده گرفتید و اسمی از تورج اصلانی در تیتراژ سریال نیست...» محسن تنابنده هم جوابیه ای نوشت و با ادبیاتی تند پاسخ اصلانی را داد.

سرانجام: هر چند حرف های تنابنده معقول بود اما ادبیات عجیب و توهین آمیز او مورد اعتراض برخی رسانه ها قرار گرفت. در نهایت دعوا خوابید و معلوم نشد حق با کیست!
 


مسعود کیمیایی

چند حاشیه داشت؟ کارگردان پیشکسوت و معتبر سینمای ما سالی پر حاشیه را پشت سر گذاشت و نامش جزو اسم های پر تکرار اخبار فرهنگی شد.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ مسعود کیمیایی بعد از سال ها که فیلم هایش را به تهیه کنندگی خودش تولید می کرد، تصمیم گرفت «قاتل اهلی» را به تهیه کنندگی منصور لشکری قوچانی جلوی دوربین ببرد. در اواخر فیلمبرداری، پولاد کیمیایی به جمع بازیگران اضافه شد. بعد از پایان فیلمبرداری پروژه وارد مرحله تدوین شد و در حالی که تصور می رفت روند پس تولید بدون حاشیه طی شود، خبر رسید که کیمیایی به قوچانی اعلام کرده باید چند سکانس جدید فیلمبرداری شود. سکانس هایی که در تمامی آنها پولاد حضور دارد و در فیلمنامه اولیه هم نبوده است. همین مسئله اختلاف این دو را عیان کرد؛ قوچانی با این درخواست کیمیایی مخالفت کرد و در عوض او هم گفته که فیلمش بدون این سکانس ها ناقص است.

سرانجام: کیمیایی سکانس های مربوط به پولاد را گرفت و «قاتل اهلی» به جشنواره فجر رسید و نشست خبری آن محلی شد برای دوئل ناتمام آنها. حرف های تندی در میان بهت همگان رد و بدل شد. نه سرنوشت اکران فیلم مشخص است و نه فرجام شکایت تهیه کننده از کیمیایی در دادگاه.
 


محمد سرافراز

چند حاشیه داشت؟ 22 اردیبهشت 1395 اتفاقی نادر در مدیریت صداوسیما رخ داد. محمد سرافراز تنها پس از 18 ماه از ریاست این سازمان استعفا داد و عبدالعلی علی عسگری جای او را گرفت. این در حالی است که بعد از پایان دوران 10 ساله عزت الله ضرغامی خیلی ها به سرافراز امید داشتند.
 
عملکرد ضعیف او اما آتش را سوت و کور کرده بود و صدای اعتراض از داخل و بیرون سازمان به گوش می رسید. دیگر حاشیه سرافراز که سال پیش کلید خورد ماجرای حمایت از شهرزاد میرقلی خان بود که ترکش هایش در سال جدید ادامه داشت. میرقلی خان در زمان حضور سرافراز در معاونت برون مرزی، مدیریت روابط عمومی و بینی الملل پرس تی وی را بر عهده داشت و با انتخاب سرافراز به عنوان رییس سازمان صداوسیما بازرس ویژه او در سازمان شد.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ بعد از استعفای سرافراز عکسی در فیسبوک میرقلی خان منتشر شد اما بعدا حضور او کنار میرقلی خان در عمان تکذیب شد و حواشی ادامه پیدا نکرد. سرافراز قصد تحول صداوسیما را داشت و چابک سازی را سرلوحه کارش قرار داد. اما نه در روزهای روتین، آنتن تلویزیون شاهد رونق بود و نه تایم های طلایی نوروز و ماه رمضان تبدیل به برگ برنده رییس جدید شدند و صدای گله از درون و بیرون صداوسیما به اوج رسیده بود.

سرانجام:
محمد سرافراز بعد از استعفا بار دیگر به عنوان عضو حقیقی شورای عالی فضای مجازی منصوب شد.
 


بهروز افخمی

چند حاشیه داشت؟ بهروز افخمی آدم صریح اللهجه ای است، برای همین در طول سال نوشته ها و گفته هایش حاشیه کم ندارد. در سال 95 پررنگ ترین جنجال او دیدگاهش نسبت به جشنواره کن، «فروشنده»، نیکی کریمی و دوئل با حجت الله ایوبی است.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95
 
ماجرا چه بود؟ بهروز افخمی پیش از برپایی جشنواره کن مصاحبه ای کرد و در بخشی از آن به تحلیل جشنواره کن پرداخت: «کن جشنواره جریان دگرباش فیلمسازی است. اصلا به این خاطر به «آبی گرم ترین رنگ است» جایزه دادند که درباره همجنس بازی است و خیلی وقیحانه هم در این باره ساخته شده است.» بهروز افخمی با دیدن بازتاب ها دست به قلم برد و در هفت صبح پاسخ مخالفان را داد.
 
جنجال دیگر افخمی نقدهایی است که به «فروشنده» داشت. مورد دیگر، کنایه او در یادداشت دیگرش است که در نقد موضع نیکی کریمی پس از مرگ کیارستمی نوشت. جدی ترین مورد در جشنواره فجر رخ داد و با اعلام نامزدهای جشنواره فجر، بهروز افخمی، انتقادات تندی روانه هیات داوران کرد و عافیت طلبی داوران به خاطر دو تابعیتی بودن را پیش کشید و یک شب بعد از رییس وقت سازمان سینمایی دعوت کرد به برنامه بیاید. انتقادهای تند افخمی و پاسخ ایوبی باعث رقم خوردن لحظات داغی در هفت شد.

سرانجام: بعد از اسکار، افخمی به فرهادی تبریک گفت و البته بر موضعش بر ضعف های «فروشنده» ماند؛ از رفتن ایوبی هم ابراز تاسف کرد.
 


مانی حقیقی

چند حاشیه داشت؟ مهم ترین اتفاقی که نامش را سر زبان ها انداخت، گزارش یالثارات علیه او و واکنش های بعدی است که مانی حقیقی را همچنان پیگیر شکایت کرده. تعابیر فرامتنی از فیلم «اژدها وارد می شود» دیگر حاشیه حقیقی است که البته به اندازه هیاهوی توقیف «50 کیلو آلبالو» نمی رسد.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ «50 کیلو آلبالو» حدود سیزده میلیارد و پانصد میلیون تومان فروش داشت که علی جنتی، وزیر سابق ارشاد مصاحبه ای کرد و گفت: «50 کیلو آلبالو» فروپاشی و سقوط خانواده را ترویج می کند. او صراحتا اعلام کرد این فیلم نباید پروانه نمایش می گرفت.
 
بعد از آن و در حالی که سه ماه از اکران فیلم می گذشت، سازمان سینمایی اعلام کرد: «سینماهای کشور مجاز به نمایش فیلم 50 کیلو آلبالو نیستند.» مانی حقیقی هم خطاب به وزیر ارشاد کنایه زد: «ماجرای تولید و اکران فیلم «50 کیلو آلبالو» حاکی از این است که مدیریت فرهنگی کشور من در این زمینه بی ضابطه و غیر اصولی بوده است.» پیش از این حسین نوش آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد درباره فیلم گفته بود: «برخی ضوابط رعایت نشده.» این موضع گیری منجر به یادداشت اول مانی حقیقی خطاب به وزیر شد. کمی قبل دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع) یک «پیاله آلبالوی فاسد» را به حجت الله ایوبی در اعتراض به نمایش عمومی این فیلم تقدیم کرده بودند.
 

 
ترانه علیدوستی

چند حاشیه داشت؟ برای ترانه علیدوستی چند حاشیه ایجاد شد که دو مورد از بقیه پررنگ تر است؛ یکی ماجرای تتویی بود که در نشست خبر «فروشنده» با برخی انتقادها همراه شد و دیگری شائبه اختلاف او با اصغر فرهادی است.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ شایعه ها از توییت ترانه علیدوستی در واکنش به قانون ضد مهاجرتی ترامپ کلید خورد که اعلام کرده بود به عنوان بازیگر «فروشنده» در مراسم اسکار شرکت نمی کند. حتی برخی این شائبه را مطرح کرده اند که فرهادی پس از واکنش علیدوستی مجبور به تحریم اسکار شده.
 
دیگر سوءتفاهم از تبریک مبهم علیدوستی بعد از اسکار فرهادی شکل گرفت و آخرین مورد هم غیبت او و شهاب حسینی در جشن اسکاری است که خانه سینما برگزار کرد. حالا برویم سراغ دومی یعنی ماجرای خالکوبی روی دست. او به همراه حسینی و فرهادی به بهانه موفقیت «فروشنده» در جشنواره کن، در یک نشست خبری شرکت کرده بود. بلافاصله تصویر روی دست علیدوستی سوژه شد. کمی پیش تر و در زمان حضور علیدوستی در کن ویدئوی پخش شده از او حاشیه ساز شده بود.

سرانجام: علیدوستی شائبه اختلاف با فرهادی را مسکوت گذاشته اما در ماجرای خلاکوبی دستش خیلی زود پاسخ مفصلی داد. درباره ویدئوی کن هم عذرخواهی کرد.
 


علیرضا علیفر

چند حاشیه داشت؟ سرهنگ علیفر به خاطر سوتی هایی که در غالب گزارش هایش موجود است به پای ثابت فضای مجازی تبدیل شده. ماجرای «دولاب امیر» اما اتفاق عجیبی بود که تا مدت ها نامش را سر زبان ها انداخت.
 
 چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ خرداد ماه امسال، گزارش مسابقه لهستان و ایرلند شمالی از سری بازی های یورو 2016 به علیفر رسیده بود. او در حین گزارش اسم آرشیتکت ورزشگاه شهر نیس فرانسه را هم عنوان کرد و گفت استادیوم را «دولاب امیر» ساخته. ساعتی بعد مشخص شد که یکی از هموطنان به نام امیر دولاب به بخش ویرایش ویکی پدیا رفته و اسم سازنده ورزشگاه را تغییر داده و نام خودش را گذاشته و این گونه اسم او توسط سرهنگ روی آنتن به عنوان معمار ورزشگاه نیس خوانده شد.
 
بریده این ویدئو خیلی زود دست به دست چرخید و سرهنگ را به واکنش واداشت: «به هر حال من نمی دانستم که می شود این اطلاعات سایت مرجعی مثل ویکی پدیا را ویرایش کرد. برای همین وقتی پرینت اطلاعات مربوط به ورزشگاه را گرفتم و مطالعه کردم، در گزارش هم از آنها استفاده کردم.» عادل فردوسی پور در گزارش بعدی به این ماجرا متلک زد و جواد خیابانی به دفاع از سرهنگ پرداخت.

سرانجام:
در حالی که به نظر می رسید این اتفاق ختم فعالیت سرهنگ است، او مدتی بعد به کار گزارشگری بازگشت.
 


عادل فردوسی پور

چند حاشیه داشت؟ عادل فردوسی پور از چهره های خبرساز سال است؛ بخش عمده آن به خاطر حاشیه هایی است که در فوتبال وجود دارد و مجری نود را خواسته و ناخواسته وسط کارزار قرار می دهد. با این حال وقتی فردوسی پور در کانون توجه قرار می گیرد که پا را فراتر از مسائل فوتبالی می گذارد. مهم ترینش در سال 95 واکنش او به فاجعه پلاسکو است.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ بعد از فاجعه پلاسکو، موضوع مسابقه پیامکی برنامه نود به ماجرای آتش نشان های فداکار و ساختمان پلاسکو ارتباط داشت. فردوسی پور از مخاطبان برنامه خواست به احترام فداکاری آتش نشانان و همدردی باغ آسیب دیدگان ساختمان پلاسکو عدد 125 را به سامانه پیامکی این برنامه ارسال کنند.
 
کمی بعد معلوم شد قالب برنامه فراتر از ابراز همدردی است و رنگ و بوی نقد اجتماعی و تحلیل جامعه شناختی دارد. فردوسی پور کنایه ای هم به مسئولان زد که «هر جای دنیا این اتفاق پلاسکو رخ داده بود خیلی ها استعفا می دادند یا اخراج می شدند.» خیلی زود واکنش ها به موضع گیری فردوسی پور شروع شد؛ برخی رسانه ها او را نواختند و برخی از او حمایت کردند.

سرانجام: محمدرضا عرب سرخی، از اعضای مرکز نظارت و ارزیابی سازمان صداوسیما چند روز بعد مصاحبه کرد و گفت: «هم آقای پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما و هم عادل فردوسی پور تذکر دریافت کردند.»
 


مسعود فراستی

چند حاشیه داشت؟ نامش با حاشیه پیوند خورده و کمتر «هفت»ی سراغ داریم که فارغ از جنجال مسعود فراستی باشد. چند مورد اما پردامنه تر از بقیه است.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ با پایان جشنواره فجر، کمیسیون فرهنگی مجلس را منتقد برنامه هفت دعوت کرد تا نظرش را درباره فیلم ها بیان کند. انتشار نقل قولی از مسعود فراستی درباره «گشت 2» تا مدت ها فضای سینما را آشفته کرده بود و حتی بیم توقیف فیلم می رفت. او «گشت 2» را اثری مستهجن خوانده بود که نمی توان به اتفاق خانواده به تماشای آن نشست. فراستی چند حاشیه دیگر هم آفرید که مهمترینش اظهارنظر او درباره «دونده زمین» کمال تبریزی در برنامه هفت بود: «... فیلم علیه مردم است.
 
فیلم به شدت بی غیرت است. همان بی غیرتی که اخیرا آقای جوادی آملی به آن اشاره کردند که فروش خانه و مملکت به بیگانه مصداق کامل بی غیرتی است. ما دیانت فرهنگی و هنری هم داریم که متاسفانه فیلم، چنین دیانت و فروش غیرتی در آن است.» کمال تبریزی هم به نشانه اعتراض تصویربرداری فاز سوم از سریال «سرزمین کهن» را متوقف کرد و گفت تا عذرخواهی رسمی تلویزیون بر سر کار بازنخواهد گشت.

سرانجام: «گشت 2» با اصلاحات به پرده می آید. ضبط «سرزمین کهن» هم مدتی بعد با دلجویی مدیران از کمال تبریزی از سر گرفته شد.
 


احسان علیخانی

چند حاشیه داشت؟ به خاطر «ماه عسل» و سوژه هایش همیشه در معرض حاشیه است. امسال اما اتفاق گل درشتی برایش رخ نداد. پای احسان علیخانی در روزهای برپایی المپیک یورو به حاشیه باز شد؛ جایی که مهدی توتونچی، گزارشگر شبکه ورزش در برزیل با استناد به یک شایعه اینترنتی خبر فوت او را روی آنتن زنده اعلام کرد و بلوایی شکل گرفت. مهم ترین حاشیه احسان علیخانی اظهارنظرش درباره محسن چاووشی بود.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ در شبی که امیر تاجیک، حجت اشرف زاده و رضا یزدانی مهمان «سه ستاره» بودند، علیخانی حرفی زد که بلافاصله سوژه فضای مجازی شد: «به نظر من کسی که زنده می خواند خواننده است.» شب بعد علیخانی توضیح داد که منظورش چاووشی نبوده و اشاره ای به سابقه دوستی پیشین کرد. جمله بعدی اما سرآغاز حاشیه ای جدی تر شد: «خوب است که نقدپذیر باشیم؛ یک نفر آن سر دنیا نقدی به این مسئله دارد، به هر حال بزرگ تر است و ...» این اظهارنظر یادداشت تند کیهان را به همراه داشت: «مقصود احسان علیخانی از فردی که او را بزرگ تر و متخصص نامیده یک خواننده شارلاتان لس آنجلسی است...»

سرانجام: محسن چاووشی به فراخور پاسخ علیخانی را داد اما در جایی که جنجال به اوج رسیده بود، پستی به اشتراک گذاشت و غائله فعلا خوابیده.
 


علی معلم

چند حاشیه داشت؟ حواشی جشن حافظ از اتفاقات پر سروصدای سال 95 بود و باعث شد نام دبیر آن تا مدت ها در محافل خبری بپیچد.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ علی معلم در حین برپایی شانزدهمین جشن حافظ تلاش کرد بهانه ای دست کسی ندهد. همه چیز به نظر آرام بود تا این که هفته نام یالثارات با انتشار مطلبی در کنار تعدادی از عکس های مربوط به فرش قرمز، در شماره 844 خود، هنرمندان حاضر در جشن حافظ را مورد حمله شدید قرار داد و از پوشش آنها انتقاد کرد. تیتر مطلب با عنوان «دیوث کیست» بازتاب فراوانی در رسانه های رسمی، کانال های تلگرامی، محافل سیاسی و عمومی داشت.

سرانجام: انجمن بازیگران سینمای ایران بیانیه ای صادر کرد و بسیاری از بازیگران با انتشار متن این بیانیه در صفحه اینستاگرام شان به این توهین واکنش نشان دادند. چهره های شاخصی مثل ابراهیم حاتمی کیا و داود میرباقری حرکت نشریه مذکور را تقبیح کردند. برخی چهره های سیاسی نیز در این باره ساکت ننشستند. احمد توکلی در کانال تلگرامی خود بازیگران و همسران آنها را به دلیل حجاب نامناسب شان در جشن حافظ «بازنده» و هفته نامه یالثارات را به دلیل تیتری که برای شرکت کنندگان در این جشن انتخاب کرده بود «بازنده تر» خطاب کرد. مدتی بعد آب ها از آسیاب افتاد و جو آرام شد!
 


فرزاد حسنی

چند حاشیه داشت؟
از چهره هایی است که به خاطر صراحت لهجه بیش از دیگر مجریان در کانون توجه قرار دارد. فرزاد بعد از مدت ها دوری، اواخر سال پیش با برنامه «اکسیر» به تلویزیون بازگشت. اجرای او کمک فراوانی به دیده شدن «اکسیر» کرده و باعث شده این برنامه شبیه نمونه های پیشین که درباره پزشکی و سلامت تولید شده اند نباشد. خاصیت زرشک اما کار دستش داد.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ در نیمه اردیبهشت و بعد از پخش «اکسیر» در هفت صبح گزارشی نوشتیم و ضمن برشمردن نقاط قوت برنامه گفتیم، زیبنده یک برنامه تلویزیونی و مجری آن نیست که با اعطای زرشک، سر به سر تماشاگری (جمشید) بگذارد که پاسخ سوال مسابقه را نمی داند غافل از این که ظاهرا زرشک مقدمه ای بوده برای یک بازی و قرار بوده این بازی در سه قسمت دیگر با حضور خود جمشید تکمیل شود. با این حال دیالوگ هایی که در برنامه «اکسیر» بین فرزاد حسنی و شرکت کننده برنامه رد و بدل شد، خیلی زود موجی از اعتراض به همراه داشت.

سرانجام: فرزاد حسنی و تهیه کننده توضیح دادند که دادن جایزه زرشک به شرکت کننده نمایشی بوده و همه چیز از پیش تمرین شده بوده است. جمشید نور گلدی هم این حرف را تایید کرد اما حواشی حسنی تا مدت ها ادامه داشت.
 


محمد امامی

چند حاشیه داشت؟ از جمله خبرهای شوکه کننده سال 95 دستگیری تهیه کننده «شهرزاد» است که باعث شد تصویربرداری فصل دوم این سریال محبوب شبکه خانگی برای مدتی متوقف شود.
 
چهره های پر حاشیه سینما و تلویزیون در سال 95

ماجرا چه بود؟ 10 شهریور خبری منتشر شد با این تیتر: «فساد 80 هزار میلیاردی در صندوق ذخیره فرهنگیان». روز پنجشنبه 15 مهر خبر آمد که محمد امامی تهیه کننده «شهرزاد» به اتهام دخالت در فساد مالی صندوق فرهنگیان بازداشت شده است. در هیاهوی تاکید و تکذیب مشخص شد امامی دستگیر شده و همزمان پروژه «شهرزاد» در میانه تصویربرداری فصل دوم به حالت تعلیق درآمد.
 
خبرها برای شهرزادی ها وقتی بدتر شد که سید هادی رضوی سرمایه گذار فصل اول تصمیم گرفت از پروژه شکایت کند. او که در فصل دوم کنار گذاشته شده بود مدعی بود حقوقش نادیده گرفته شده: «گفتم به دوستان پیغام دهید که دوست ندارم «شهرزاد» تعطیل شود ولی اگر به تعهدات تان عمل نکنید و شکایت به سرانجام برسد، گیر می کنید! اگر روز اول صادقانه رفتار می کردند من راحت کنار می آمدم.»

سرانجام: مدتی بعد رضوی هم دستگیر شد و حالا هم او و هم امامی به قید وثیقه آزاد هستند. سریال «شهرزاد» هم بنا به گفته برخی عوامل در حال تصویربرداری است و فصل دوم آن اوایل سال آینده در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود.
 
روزنامه هفت صبح
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار