لکسوس جدید در راه است + عکس
کد خبر: ۶۷۶۵۶
تاریخ انتشار: 2017 March 18    -    ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۵

"یوشیهیرو ساوا" مدیر بین المللی اجرایی این خودروساز ژاپنی گفت: "انتظار مدل UX را داشته باشید چون به زودی آن را خواهید دید." این خودرو با رقیبانی همچون مرسدس بنز GLA، آئودی Q3 و ب ام و X1 رقابت خواهد کرد. شاسی این مدل با همزادش، یعنی تویوتا CH-R یکی خواهد بود. همانند سایر مدل های جدیدیش لکسوس جلو پنجره این مدل خود را نیز بزرگ طراحی کرده که ابهتش بیشتر به چشم می آید.

مدل NX این خودروساز ژاپنی از 35000 دلار شروع می شود و قطعا UX باید قیمتی کمتر از آن داشته باشد. در حال حاضر مدل NX یکی از پر طرفدار ترین مدل های این شرکت است و قطعا این مدل جدید با قیمتی کمتر محبوبیت بسیار زیادی برای برند لوکس تویوتا کسب خواهد کرد.

هنوز کسی هیچ ایده ای ندارد که مدل نهایی این خودرو به چه شکل خواهد بود اما مطمئنا شاهد زوایای تیز که شناسنامه خودرو های لکسوس است، خواهیم بود. شرکت ها معمولا تغییرات زیادی در قیافه خودرو های مفهومی می دهند و سپس آن ها را به روی خط تولید می فرستند اما لکسوس از جمله خودروساز هایی است که مدل های نهایی خودروهایش فرق چندانی با مدل های مفهومی ندارد، در نتیجه انتظار می رود که UX نیز شباهت زیادی به آن چه که در تصاویر می بینیم داشته باشد.

 

لکسوس جدید در راه است + عکس

 

به نقل از مجله "Car and Drive" لکسوس تا کنون مدل های "UX200"، "UX250" و "UX250h" را به صورت رسمی تایید کرده است؛ تا به اینجا می توانیم بفهمیم که پیشرانه این خودرو در 2 مدل بنزینی و هیبریدی عرضه خواهد شد.

انتظار می رود که این مدل در اوایل سال 2018 وارد بازار شود.
 

لکسوس جدید در راه است + عکس
 
خودروكار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار