افشین یداللهی در خاک آرام گرفت
کد خبر: ۶۷۶۲۹
تاریخ انتشار: 2017 March 17    -    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲
افشین یداللهی، ساعتی پیش در قطعه هنرمندان و نزدیک به قبر «طلیعه کامران»(هنرمند عرصه موسیقی) به خاک سپرده شد.

صبح امروز جمعه -27 اسفند- پیکر افشین یداللهی، ترانه‌سرا با حضور جمعی از هنرمندان،مسوولان و دوستداران او در تالار وحدت، به خانه ابدی بدرقه و در قطعه 88 هنرمندان بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

قبر او در نزدیک به قبور طلیعه کامران قرار داد و علی معلم هم کمی بالاتر به خاک سپرده شده است. (هنرمندانی که طی چند روز گذشته به خاک سپرده شدند.)

در مراسم تشییع افشین یداللهی در تالار وحدت، محمدسریر  -رئیس هیات مدیرهٔ خانهٔ موسیقی ایران-، علی‌رضا رئیس دانایی، رئیس انتشارت نگاه و ناشر کتاب‌های افشین یداللهی، احسان خواجه‌امیری، فردین خلعتبری، حسن فتحی، امیریل ارجمند، الهام پاوه‌نژاد، پرستو صالحی، امیر تاجیک، یغما گلرویی، شجاع‌پور، نوربخش مدیرعامل خانه موسیقی، ایازی قائم مقام وزیر بهداشت، قاسم جعفری، داود گنجه‌ای، رجبعلی معمار مدیرعامل خانه هنرمندان، علیرضا عصار، محمد سلمانی، دکتر چراغعلی، اهورا ایمان، نیلوفر لاری‌پور، بابک صحرایی، امید صباغ، مزدا انصاری و .....  حضور داشتند.

این ترانه‌سرا در سن ۴۸سالگی و در پی سانحه تصادف در ۲۵ اسفندماه درگذشت. او در راه برگشت از هشتگرد، کامیون با ماشین‌ او تصادف کرد که در پی این موضوع، یداللهی ضربه مغزی شد و از دنیا رفت.

دکتر افشین یداللهی متولد ۲۱ دی‌ماه ۱۳۴۷ در اصفهان و بزرگ‌شده تهران، پزشک متخصص اعصاب و روان و از ترانه‌سرایان معروف بود.  او برای تیتراژ بسیاری از سریال‌های تلویزیونی ترانه‌هایی سروده و از جمله آثارش در این زمینه ترانه‌های سریال‌های شب آفتابی، غریبانه، شب دهم، میوه ممنوعه، مدار صفردرجه و معمای شاه است. 
برترين ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار