کارکثیف آشپز یکی از مهدکودک‌های تهران لو رفت
کد خبر: ۶۷۵۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 16    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰
چندي قبل پدر و مادر پسري 6ساله پي بردند در مهدكودك حادثه تلخي براي فرزندشان رخ داده است. آنطور كه آنها فهميده بودند يكي از كاركنان مرد مهدكودك پسر بچه را مورد آزار و اذيت قرار داده بود. به اين ترتيب اين ماجرا به حسين اصغرزاده، رئيس شعبه هشتم دادگاه كيفري يك استان تهران گزارش شد و به دستور او تحقيقات در اين‌باره آغاز شد. پدر اين كودك به مأموران گفت: مدتي قبل متوجه تغيير رفتار پسرم شدم. مدتي بود كه او را به مهدكودكي در شمال غرب تهران مي‌برديم و هزينه زيادي نيز بابت نگهداري از او پرداخت مي‌كرديم اما وقتي درباره دليل ناراحتي پسرم تحقيق كردم فهميدم كه او در آنجا مورد آزار و اذيت قرار گرفته است.
 
در اين مرحله قاضي پرونده از پسربچه خواست نقاشي فردي كه او را آزار داده بكشد. از سويي افرادي كه در مهدكودك كار مي‌كردند نيز در معرض ديد وي قرار گرفتند تا اينكه سرانجام معلوم شد مرد آزارگر آشپز مهدكودك است. او مردي 48ساله و متاهل بود و شواهد به‌دست آمده نشان مي‌داد كودكان ديگري را نيز با اين شيوه مورد آزار قرار داده است اما والدين هيچ كدام از آنها حاضر به شكايت نشده بودند. در چنين شرايطي وي چندي قبل محاكمه شد.
 
او حاضر نبود اتهام سنگينش را بپذيرد و به‌طور كلي منكر اين ماجرا بود. با وجود اين قضات دادگاه پس از بررسي شواهد و مدارك به‌دست آمده وي را مجرم تشخيص داده و وي را به اتهام آزار پسربچه به 100ضربه شلاق حدي و از باب كودك آزاري به 6‌ماه حبس تعزيري و ممنوعيت انجام هرگونه فعاليت در مراكز آموزشي و مراكز نگهداري كودكان محكوم كردند.
 
همشهري
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
0
7
آزار و اذیت نه...تجاوز...بفهمین اینو. اینا خیلی با هم فرق می کنن. آزار و اذیت یعنی من بیام موهای شما رو بکشم و فرار کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۷
1
1
متأسفانه شیوه های نظارتی بر کار عوامل ضعیف است که چنین فجایعی به وجود می آید مثلا یک سرباز معلم می فرستند روستا و چندین دختر معصوم را به او می سپارند طبیعی است که فاجعه بار میاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۸
0
0
وي را به اتهام آزار پسربچه به 100ضربه شلاق حدي و از باب كودك آزاري به 6‌ماه حبس تعزيري و ممنوعيت انجام هرگونه فعاليت در مراكز آموزشي و مراكز نگهداري كودكان محكوم كردند

فقط همین!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار