برخورد شدید یک خودرو با جایگاه سوخت
کد خبر: ۶۷۵۱۱
تاریخ انتشار: 2017 March 17    -    ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷
حادثه‌ی منجر به آتش سوزی؛
آتشنشانان برای خاموش کردن شعله های آتش در محل حادثه حضور یافتند و توانستند مسافر 40 ساله‌ی این خودروی شاسی بلند را از درون خودرو بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل کنند.

برخورد شدید یک خودرو با جایگاه سوخت اختصاصی «تابناک باتو» ؛ دوربین‌های مداربسته در جایگاه سوخت سیاتل، تصاویری از لحظه برخورد شدید یک خودروی خارج از کنترل را با یکی از پمپ های سوختگیری در پمپ بنزین ضبط کردند. این برخورد شدید باعث شعله‌ور شدن آتش در جایگاه سوخت شد.

کومونیوز (Komo News) گزارش داد که خودروی شاسی بلندی که باعث ایجاد آتش سوزی در این پمپ بنزین شد، یک خودروی مدل ایکس ترا 2007 بوده که برای شرکت تاکسیرانی اوبر (Uber) کار می‌کرده است. یک مسافر نیز در لحظه‌ی حادثه در این خودرو حضور داشته است. طبق گفته‌ی شاهدین، این خودروی شاسی بلند قبل از ورود به جایگاه سوخت و برخورد با پمپ سوختگیری، به پهلوی یک خودروی هوندا آکورد برخورد کرده بود که باعث انحراف این خودرو به سمت جایگاه سوخت شد.

خودروی هوندا اکورد با این تصادف از جاده خارج شد و خودروی شاسی بلند به مسیر خود در جاده ادامه داد و پس از برخورد به جدول کنار جاده و عبور از پارکینگ خودروها شد و سپس با سرعت بالایی به جایگاه سوخت برخورد کرد. راننده این خودرو سعی داشت که از بین پمپ های سوختگیری عبور کرد که با عبور از ردیف اول پمپ های سوختگیری، به یکی از پمپ های سوختگیری در ردیف بعدی برخورد کرد که باعث انفجار شد.

آتشنشانان برای خاموش کردن شعله های آتش در محل حادثه حضور یافتند و توانستند مسافر 40 ساله‌ی این خودروی شاسی بلند را از درون خودرو بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل کنند. این خانم 40 ساله با جراحات کم به بیمارستان منتقل شد.

راننده این خودرو نیز پس از انجام تست الکل و اخذ نمونه خون توسط پلیس، به بیمارستان منتقل شد. البته علت این حادثه همچنان نامعلوم است. برخی از شاهدین ادعا می کنند که راننده تلاش خود را برای ترمز گرفتن و توقف خودرو انجام داده است. البته برخی دیگر از حاضرین در صحنه، خبر از ترکیدن یکی از لاستیک‌های خودرو می دهند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار