حذف منچسترسیتی در شب صعود اتلتیکومادرید
کد خبر: ۶۷۴۸۰
تاریخ انتشار: 2017 March 16    -    ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
پرونده مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با صعود تیم های موناکو و اتلتیکو مادرید به دور بعد بسته شد.

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا چهارشنبه شب ادامه یافت و طی آن تیم موناکو برابر منچستر سیتی ۳ بر یک پیروز شد و اتلتیکو مادرید هم مقابل بایرلورکوزن به تساوی بدون گل رضایت داد.

تیم موناکو در ورزشگاه اختصاصی خود در حالی به مصاف منچستر سیتی رفت که در بازی رفت ۵ بر ۳ شکست خورده بود با این حال در دیدار چهارشنبه شب فوق العاده ظاهر شد و برابر این تیم ۳ بر یک پیروز شد.

در نیمه نخست این بازی تیم موناکو با ارایه یک بازی تهاجمی و کاملا برتر دو بار دروازه تیم گواردیولا را باز کرد. کیلیان ام باپه (۸) و فابیانو (۲۹) زننده گل های تیم موناکو بودند.

اوضاع در نیمه دوم هم به سود میزبان رقم خورد. لروی سانه در دقیقه ۷۱ برای تیم سیتی گلزنی کرد اما باکایوکو در دقیقه ۷۷ برای سومین بار دروازه منچستر سیتی را گشود.

بدین ترتیب دو تیم در مجموع دو بازی رفت و برگشت به تساوی ۶ بر ۶ دست پیدا کردند و موناکو بخاطر گل زده بیشتر در زمین حریف راهی مرحله یک چهارم نهایی شد تا حذف منچستر سیتی با هدایت پپ گواردیولا به یک شگفتی بزرگ تبدیل شود.

تیم اتلتیکو مادرید بعد از اینکه در دیدار رفت ۴ بر ۲ لورکوزن را شکست داده بود در ویسنته کالدرون چندان به آب و آتش نزد و با کنترل بازی برابر این تیم بدون گل متوقف شد با این حال راهی به جمع تیم های مرحله یک چهارم نهایی پیوست.

در نیمه اول این بازی دو تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند و جدال دو تیم با تساوی بدون گل خاتمه یافت. نیمه دوم این دیدار هم گلی بدنبال نداشت تا جدال این دو تیم با تساوی همراه شود.

تیم اتلتیکو مادرید در مجموع ۴ بر ۲ پیروز شد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.
 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار