دیزین و چالوس برفی شد
کد خبر: ۶۷۳۲۹
تاریخ انتشار: 2017 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰
سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور کرج ـ چالوس محدوده دیزین بارش برف جریان دارد.
 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در برخی محورها اشاره و تصریح کرد: در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های آذربایجان شرقی،‌ خراسان شمالی، گیلان، لرستان و مازندران بارش باران جریان دارد؛ همچنین در برخی محورهای استان خراسان رضوی نیز بارش باران گزارش شده است.
 
این مقام ارشد راهور ناجا به مه‌گرفتگی و کاهش دید در محور فیروزکوه اشاره و بیان داشت: هم‌اکنون در محدوده گدوک در محور فیروزکوه و همچنین اکثر محورهای مواصلاتی استان کردستان، مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید اعلام شده است.
 
سرهنگ رحمانی به ترافیک سنگین در آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج ـ تهران پرداخت و خاطرنشان کرد: در حال حاضر ترافیک در محدوده پل استاندارد تا فردیس در آزادراه قزوین ـ کرج و همچنین پل فردیس تا شهرک خاتم در آزادراه کرج ـ تهران سنگین است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در خاتمه گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
منبع: خبرگزاری فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار