جزئیات افزایش نرخ کرایه مترو
کد خبر: ۶۷۳۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 14    -    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
در سیصد و سی هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر  تهران، به اعتراض فرمانداری تهران مبنی بر تعیین قیمت بلیت مترو و تعیین نرخ کرایه خطوط اتوبوسرانی و مینی‌بوس‌رانی شهر تهران در سال 96، رسیدگی شد.

در ادامه پیشنهاد 10 درصد افزایش نرخ کرایه مترو در صحن علنی مطرح شد که رأی لازم را نیاورد و مجدداً پیشنهاد افزایش حداکثر 14 درصدی نرخ بلیت مترو در صحن  علنی شورای اسلامی شهر تهران مطرح شد که اکثر اعضای شورا به این افزایش رأی دادند.

در ادامه احمد دنیامالی رئیس حمل و نقل و عمران شهر تهران افزود: ظرف چند سال گذشته یک ریال هم از یارانه دولت در بخش بلیت پرداخت نشده است.

وی افزود: امسال 75 میلیون تومان باید در قالب یارانه به شهرداری تهران پرداخت می‌شد که پرداخت نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد:  اگر دولت نیز سهم خود را پرداخت کند ما حاضر هستیم امسال هیچگونه افزایش کرایه‌ای را نداشته باشیم.

دنیامالی یادآور شد: درخواست بنده این است که مصوبه‌ای که قبلاً مطرح شده است را مجدداً تصویب کنید اگر نظرشان تأمین نشد مصوبه به شورای حل اختلاف برود و تعیین و تکلیف شود.
منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
این شهر تهران است که بخاطر خادج کردن قطار برنامه های اقتصادی واجتمالی کشور از ریل باید به دولت یارانه و بعبارتی غرامت بپردازد. ضمن اینکه عمده ثروتنمدان کشور در تهران زندگی میکنند و بنابراین امکانات سایر مناطق کشور از جمله ارزاق و خوراکی و کلا کسب وکار را جذب و تهران پررونق کرده که از قبل آن بیش از همه شهرداری منتفع میگردد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار