هموطنان به ترکیه سفر نکنند
کد خبر: ۶۷۲۴۴
تاریخ انتشار: 2017 March 13    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴
سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات به وجود آمده برای مسافران ایرانی از سوی مرزبانان و پلیس ترکیه، اظهار داشت: کمیسیون امنیت‌ملی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی قطعا موضوع بدرفتاری با مسافران ایرانی در ترکیه را بررسی می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون گزارشی از سوی وزارت امورخارجه درباره برخورد توهین‌آمیز با مسافران ایرانی از سوی پلیس و مرزبانان ترکیه‌ای به کمیسیون امنیت‌ملی واصل نشده است، تصریح کرد: در صورت واصل شدن گزارش در این باره، قطعا کمیسیون امنیت‌ملی به عنوان کمیسیون تخصصی با حضور مسئولان وزارت امورخارجه این موضوع را پیگیری می‌کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با اشاره به شرایط نا‌بسامان ترکیه، گفت: ترکیه ناامن است و شرایط مساعدی ندارد و اتفاقاتی از جمله بمب‌گذاری و ترور در چنین شرایطی پیش می‌آید و لذا در این وضعیت بهتر است ایرانیان به ترکیه سفر نکنند.

نقوی‌حسینی با اشاره به برخوردهای توهین‌آمیز و ضرب و شتم مسافران ایرانی در مرز بازرگان، تصریح کرد: برکناری مامور مرزی به علت ضرب و شتم مسافران ایرانی کافی نبوده و مامور خاطی باید محاکمه شود.
منبع: خبرگزاری تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار