انفجار مواد محترقه در یک نانوایی در گرمسار
کد خبر: ۶۷۲۱۳
تاریخ انتشار: 2017 March 13    -    ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
فرماندهی انتظامی استان سمنان از مجروح شدن چهار نفر در اثر منفجر شدن مواد محترقه در یک نانوایی در گرمسار خبر داد.
 
سردار روح‌الامین قاسمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سانحه حوالی ساعت 13 و 15 دقیقه امروز 23 اسفندماه در یک نانوایی روی داده است.

وی با بیان اینکه افراد سانحه‌ دیده در حال ساخت مواد محترقه بودند افزود: در این سانحه مالک نانوایی و سه نفر از خانواده وی مجروح شدند.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این سانحه نخستین سانحه مرتبط با چهارشنبه آخر سال است که در استان روی می‌دهد خاطرنشان کرد: توصیه ما به شهروندان استان این است که تحت هیچ عنوان از مواد محترقه استفاده نکنند.

وی با بیان اینکه صبح امروز ماموران نیروی انتظامی گرمسار به دنبال یک گزارش مردمی به این نانوایی تذکر دادند گفت: متاسفانه تنها چند ساعت بعد از تذکر پلیس به علت بی‌توجهی این افراد این سانحه رخ داده است.

سردار قاسمی از برخورد جدی پلیس با افراد متخلف و خصوصا افراد سازنده موادمحترقه خبر داد و تصریح کرد: پلیس با افرادی که امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد شدید خواهد کرد.

فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه پلیس با عرضه‌کنندگان و سازندگان موادمحترقه دست‌ساز برابر قوانین برخورد شدید خواهد کرد، اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 500 هزار عدد انواع موادمحترقه در استان کشف شد.
 
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار