بازداشت خاطیان چهارشنبه سوری تا پایان نوروز
کد خبر: ۶۷۱۱۷
تاریخ انتشار: 2017 March 12    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹
استاندار تهران گفت: افرادی که در آخرین چهارشنبه سال (چهارشنبه سوری) موجب اخلال در نظم عمومی شده و برای شهروندان ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز میهمان مراجع انتظامی و قضائی می شوند.

سیدحسین هاشمی عصر یکشنبه درحاشیه جلسه پدافند غیرعامل در جمع خبرنگاران افزود: تدابیر لازم برای برقراری نظم و انضباط عمومی در شب چهارشنبه آخر سال اتخاذ شده و از عموم شهروندان می خواهیم که دراین شب، رعایت حال دیگران را نیز بکنند.

وی گفت: منعی برای شادمانی مردم و برگزاری جشن و شادی در آستانه سال نو وجود ندارد، البته انتظار داریم که مردم حقوق شهروندانی که ممکن است فرد بیمار یا سالخورده ای در منزل داشته باشند را رعایت کرده و مورد توجه قرار دهند.

هاشمی گفت: در آستانه 2 عید ولادت حضرت فاطمه (س) و نوروز باستانی قرار داریم و همه باید تلاش کنیم این دو مناسبت با جشن و شادی و بدون هرگونه حادثه تلخی برگزار شود.

استاندار تهران به کسانی که در آیین چهارشنبه سوری برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و در نظم عمومی اخلال ایجاد کنند، هشدار داد که اینگونه افراد در صورت محرز شدن انجام رفتارهای ناهنجار، تا پایان تعطیلات نوروزی میهمان مراجع انتظامی و قضائی خواهند بود. 
ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار