رونالدو صاحب فرزندان دوقلو می‌شود
کد خبر: ۶۷۱۰۳
تاریخ انتشار: 2017 March 12    -    ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
نشریه میرر انگلیس در خبر اختصاصی مدعی شده است که کریستیانو رونالدو به زودی صاحب فرزندان دوقلو می‌شود.

این نشریه با استناد به اطلاعاتی که از یک منبع نزدیک به خانواده رونالدو به دست آورده، نوشته است، مادر فرزندان دوقلوی کاپیتان تیم ملی پرتغال زنی آمریکایی ساکن در غرب آمریکاست که رحم او برای پرورش جنین اجاره شده و هفته‌های پایانی دوران بارداری‌اش را سپری و به زودی وضع حمل می‌‌کند.

طبق گفته منبع نشریه میرر، رونالدوی 32 ساله به اعضای درجه یک خانواده‌اش گفته که فرزندان دوقلویش پس از تولد در آمریکا، با یک پرواز به عمارت مجلل 5 میلیون پوندی او در حومه پایتخت اسپانیا انتقال داده خواهند شد.

این منبع اظهار داشت: کریستیانو و خانواده‌اش برای رسیدن اعضای جدید این خانواده‌اش لحظه‌شماری می‌کنند. رونالدو به علنی کردن مسائل خانوادگی‌‌اش تمایل ندارد اما او به نزدیکان و دوستان صمیمی‌اش گفته است که فرزندان دوقلویش که هر دوی آنها پسر هستند، به زودی متولد خواهند شد. مادر رونالدو، دولوروس هم به آمریکا سفر خواهد کرد تا به انتقال فرزندان او به اسپانیا کمک کند.

رونالدو در حالی منتظر تولد فرزندان دوقلوی خود است که فرزند اول او کریستیانو جونیور نیز در شرایطی مشابه به دنیا آمد و تا به امروز هیچ کسی هویت مادر او را نمی‌داند. گفته می‌شود که رونالدو به مادر فرزند اولش که اتفاقاً‌ او هم آمریکایی بوده، 10 میلیون پوند داده تا برای همیشه قید دیدن پسرش را بزند و ادعایی نسبت به او نداشته باشد.
منبع: خبرگزاری تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار