ویژه برنامه نوروزگار از 2 تا 12 فروردین
کد خبر: ۶۷۰۱۰
تاریخ انتشار: 2017 March 11    -    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
 
علی درویش مدیر عامل برج میلاد در نشست خبری که امروز(شنبه) به منظور اعلام ویژه برنامه های برج میلاد در نوروز 96 برگزار شد، اظهار داشت: هدف ما در برج میلاد خدمت رسانی درست به مردم است.
 
وی افزود: در برج میلاد که یادمان ملی ایرانیان به شمار می آید، میزبانی مردم در جشن نوروز گار را دارد و در نظر داریم به سوی استانداردهای بین الملی پیش برویم.
 
مدیر عامل برج میلاد بیان داشت: برای برگزاری جشن نوروزگار تمام مسائل از جمله حمل ونقل، نوع وقت گذاری بازدیدکنندگان از برج و تفریحات را مرور کردیم تا هرچه بهتر میزبان مردم در تعطیلات نوروز باشیم.
 
درویش در رابطه با برنامه های برج میلاد در تعطیلات نوروز و تسهیلات در نظر گرفته شده برای بازدید کنندگان بیان داشت: استمرار جشنواره نوروزگار برای 8 سال گذشته نشان می دهد که استقبال مردم از این جشنواره است و همین استقبال باعث شده که تلاش کنیم میزبان خوبی برای مردم باشیم.
 
وی افزود: از جمله ویژه برنامه های برج میلاد در زیرگذر برج که نقطه ورودی آن محسوب می‌شود، نمایش و موسیقی آیینی و اقوام به صورت زنده اجرا می شود و در گالری غربی برج به تالار توضیحات اختصاص پیدا کرده است که برنامه های برج در قالب کلیپ برای بازدید کنندگان به نمایش در می آید.
 
مدیر عامل برج میلاد گفت: بستری در برج میلاد در نظر گرفته شده تا اقشار مختلف مردم بتوانند از برنامه ها استفاده کنند.
 
دوریش در رابطه با برگزاری جلسات و مراسم انتخاباتی در برج میلاد بیان داشت: تا امروز فضاهایی این گونه در برج میلاد وجود نداشته و برگزاری برنامه های انتخاباتی در برج ملزم به دریافت مجوز خواهد بود و برنامه ای برای برگزاری جلسات انتخاباتی در برج میلاد نخواهیم داشت.
 
وی افزود: تالار شرقی برج به سرای ملل اختصاص پیدا کرده است و در فضای محیطی غربی، شرقی و جنوبی بیش از 17 ایستگاه تفریحی برای گروه های مختلف سنی در نظر گرفته شده است.
 
مدیر عامل برج میلاد گفت: در سایت نمایشگاهی برج که شامل 3 سالن می شود، در سالن شماره 1 نمایشگاه تهران قدیم و مشاغل از یاد رفته از جمله لحاف دوزی و در سالن شماره 2 جنگ عصرگاهی از ساعت 17 تا 22 شب اجرا می شود و سالن سیب به کودکان اختصاص پیدا کرده است.
 
درویش گفت: رواق دید باز برج به دهکده اقوام و برپایی سیاه چادر اختصاص پیدا کرده است که بیشتر این برنامه ها رایگان است اما به دلیل مشارکت بخش خصوصی در برخی برنامه ها هزینه اندکی از بازدید کنندگان اخذ می شود.
 
وی افزود: ویژه برنامه برج میلاد از 2 تا 12 فروردین 96 از ساعت 10 تا 22 اجرا می شود.
 
مدیر عامل برج میلاد گفت: با هماهنگی ستاد گردشگری شهرداری تهران اتوبوس هایی برای بازدید از 3 سالن در نظر گرفته شده است.
 
رویش در رابطه با اجرای کنسرت پاپ در برج میلاد تصریح کرد: برگزاری کنسرت در برج موضوع تازه ای نیست و از گذشته موسیقی سنتی و فاخر در برج میلاد برگزار می شد، امسال ویژه برنامه نوروزی موسیقی با عنوان نوای بهار در جشنواره نوروزگار اجرا می شود.
 
وی در رابطه با راه های دسترسی به برج میلاد گفت: برج از شمال به بزرگراه همت، شرق به بزرگراه شیخ فضل الله، جنوب به بزرگراه حکیم و غرب به بزرگراه شهید چمران دسترسی دارد و از سال آینده هم که متروی برج میلاد افتتاح می شود دسترسی به برج افزایش پیدا می کند.
 
مدیر عامل برج میلاد بیان داشت: در روزهای عادی 5 هزار نفر بازدیدکننده از برج داریم و پیش بینی می شود در ایام نوروز یک میلیون بازدید کننده داشته باشیم.
 
درویش گفت: پارکینگ طبقاتی برج میلاد در 10طبقه با ظرفیت 3 هزار خودرو به وسعت 96 هزار متر مربع تا پایان سال 96 به بهره برداری می رسد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار