مهاجم برزیلی گسترس فولاد در كنار دخترش+عکس
کد خبر: ۶۷۰۰۰
تاریخ انتشار: 2017 March 11    -    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶
دیدار دو تیم گسترش فولاد با صبا حاشیه های جالبی داشت که می توان به حرکت زشت بازیکن صبا اشاره کرد.

گسترش فولاد و صبا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد.

دیدار دو تیم گسترش فولاد تبریز و صبای قم از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی بنیان دیزل تبریز آغاز شد. در این دیدار گلی از خط دروازه ها عبور نکرد.

در دقایق پایانی این دیدار قاسم دهنوی هافبک تیم صبا حرکت عجیب و زشتی انجام داد و بعداز گرفتن کارت زرد به داور بازی اعتراض کرد و به دست داور ضربه ای را وارد کرد تا کارت زرد از دست داور به زمین بیفتد و سپس کارت زرد را شوت کرد که با کارت زرد دوم داور روبه رو شد و از زمین بازی اخراج شد.

دهنوی قصد ترک زمین را نداشت، وی پس از اخراجش از زمین بازی نیز اعتراض هایی به داور انجام داد و سرمربی صبا و دیگر بازیکنان تیم صبا دهنوی را از زمین بازی به بیرون بردند.

یکی دیگر از حاشیه های این بازی حضور کم تعددا تماشاگران در ورزشگاه بود، طبق گفته گوینده ورزشگاه فقط ۱۱۸ نفر از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

روح‌الله شریفی کار قضاوت این دیدار را برعهده داشت. وی به مهرداد بایرامی از تیم صبای قم و محمد نصرتی از تیم گسترش فولاد کارت زرد نشان داد. وی همچنین قاسم دهنوی، هافبک صبا را در دقیقه ۳+۹۰ از زمین اخراج کرد.

لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز که در بازی امروز آبی پوشان به دلیل محرومیت حضور نداشت، به همراه دختر خردسال خود در ورزشگاه بنیان دیزل حضور یافت.
 
لوسیانو پریرا

شاگردان فراز کمالوند برای بازگشت به جمع تیم‌ های بالای جدول نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند که این فرصت را از دست دادند و با ۳۱ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماندند.

تیم صبا نیز با ۲۲ امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفت.

این دیدار کِسل‌کننده، بدون رد و بدل شدن گل به اتمام رسید تا دومین تساوی بدون گل پی‌درپی شاگردان صمد مرفاوی به ثبت برسد.

محسن فروزان، دروازه‌بان تیم صبا با گرفتن معدود فرصت‌های گسترش فولاد در این مسابقه، ناجی صبا در تبریز شد.

گسترش فولاد نیز در این دیدار خانگی متوقف شد تا برای سومین هفته متوالی، در رسیدن به پیروزی ناکام بماند.
 
فردا نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار