هویه کاری و حکاکی روی چرم
کد خبر: ۶۶۹۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 11    -    ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
این هنر "حکاکی با فویل" نام دارد و این هنر جادویی زمانی رخ می دهد که هنرمند، طرح مورد نظر خود را با یک هویه گرم شده روی فویل اجرا می کند که باعث چسبیدن فویل روی چرم می شود.

هویه کاری و حکاکی روی چرم اختصاصی «تابناک باتو» ؛ کنده کاری و حکاکی روی اشیاء مختلف باعث می شود تا این وسایل، شخصی و اختصاصی به نظر بیایند. مایک وارد (Mike Ward) هنرمند اهل کالیفرنیا، روی نوع خاصی از حکاکی و کنده کاری تخصص دارد که نه تنها هنر وی پس از اتمام کار، رضایت بخش و زیباست بلکه در حین انجام کار (هویه کاری) نیز همان زیبایی و رضایت بخشی را القاء می کند. این هنر "حکاکی با فویل" نام دارد و این هنر جادویی زمانی رخ می دهد که هنرمند، طرح مورد نظر خود را با یک هویه گرم شده روی فویل اجرا می کند که باعث چسبیدن فویل روی چرم می شود.

وقتی این هنر با هنر پُرشکوه خطاطی و خوشنویسی ادغام می شود، نتیجه‌ای جز خلق یک اثر هنری ناب و خیره کننده نخواهد داشت.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
2
این فویل نیست بلکه ورق زرکوبه که اگر دقت کرده باشید روی تمام کتابهایی که جلد چرمی داشته باشه از همین روش برای چاپ اسم کتاب و چیزای دیگه استفاده می کنند تنها کاری این آقا کرده می یاد به وسیله هویه روی زرورق نقاشی می کنه توی صنعت چاپ و صحافی هم از قبل یک مهر فلزی برجسته که شامل متن و کلمانی که می خوان روی جلد کتاب نقش ببنده آماه می کنند و با داغ کردن اون و فشار دادن روی زرورق باعث چاپ اون متن وری جلد می شن ضمنا دارای رنگای مختلفی هم است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار