ترکیب استقلال خوزستان برابر پرسپولیس اعلام شد
کد خبر: ۶۶۸۱۳
تاریخ انتشار: 2017 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
سید سیروس پورموسوی ترکیب تیمش برای دیدار با پرسپولیس تهران را اعلام کرد.

 استقلال خوزستان علی رغم تمام صحبت ها و شایعات به تهران سفر کرد تا برای بازی با پرسپولیس آماده شود.
 
استقلالی های اهوازی برای بازی با پرسپولیس با ترکیب زیر به میدان می روند:

گلر: وحید شیخ ویسی

ستاره این روزهای تیم آبی پوش اهوازی شیخ ویسی است، دروازه بان مطمئن و آماده ای که باعث سه برد متوالی ١-٠ و کلین شیت های سه امتیازی شده است. اما نبرد او با مهاجمان پرسپولیس سخت ترین نبردش خواهد بود.
 
مدافعان:
 
ابوالفضل علایی:
مدافع جوان و البته باهوش اهوازی ها باید مامور مهار طارمی باشد، او که البته در سر زنی تبحر خاصی دارد نباید اجازه دهد تا قرمزهای پایتخت در محوطه جریمه سر زنی کنند.

محمد طیبی: 
کاپیتان استقلال خوزستان بعد از برطرف شدن مصدومیتش وظیفه رهبری خط دفاع تیمش را بر عهده دارد. او که  به دلیل سرعتش از دیگر مدافعان متمایز است، نباید در کورس ها از مهاجمان تیم حریف جا بماند.
 
دانیال ماهینی:
مدافع راست بوشهری این تیم اگر فکر بازگشت به تیم ملی است، باید در این بازی بدرخشد و برابر وحید امیری جنگ های تن به تن را ببرد. البته او در این بازی همشهری های زیادی در دو تیم دارد و این موضوع می تواند استرس بازی را برایش کم و کم تر کند.

پیمان شیرزادی:
مدافع چپ استقلال خوزستان با سانتر های از کنار و اوت دستی های بلندش زمینه ساز بردهای تیمش در آسیا شد. او البته در بازی فردا کم تر اجازه نفوذ خواهد داشت و باید بیشتر در خط دفاعی انجام وظیفه کند.
 
هافبک های دفاعی:
 
فرشاد سالاروند:
هافبک لرستانی تیم استقلال خوزستان با تکنیک خاص و البته جنگندگی خود باید برابر سروش رفیعی درخشان ظاهر شود.سالاروند که شوت های سهمگینی می زند، به دنبال گشودن قفل دروازه هم استانی خود خواهد بود.

علی اصغر عاشوری:
تعویض طلایی پورموسوی در دیدار با استقلال این بار از ابتدا در ترکیب تیمش قرار خواهد داشت، آقا معلم تیم استقلال خوزستان وظیفه مهم و سنگینی در کنار فرشاد سالاروند برای مهار سروش رفیعی و محسن مسلمان در میانه میدان را دارد.
 
هافبک نفوذی:
 
مهدی مومنی:
وینگر شمالی تیم استقلال خوزستان به میانه زمین کوچ کرده و با سرعت فوق العاده اش در ضدحملات بسیار زهرآلود است. جدال او و کمال کامیابی نیا در پرسپولیس مطمئنا جذاب و دیدنی خواهد بود.

وینگر راست:

آلویس نانگ: 
بازیکن کامرونی استقلال خوزستان راه گلزنی در ورزشگاه آزادی را به خوبی بلد است و برابر پرسپولیس هم سابقه گلزنی دارد. او البته رابطه بسیار صمیمی با سروش رفیعی دارد و تقابل این دو بازیکن در دو تیم مختلف جذاب است.

وینگر چپ:

بیت سعید آقای گل استقلال خوزستان در بازی با استقلال همین چند هفته قبل موفق شد در ورزشگاه آزادی گل بزند. مهاجم سوسنگردی که این هفته مهمان برنامه ٩٠ بود انگیزه های فراوانی برای درخشش در این بازی دارد.
 
مهاجم:
 
آرش افشین:
ستاره رامهرمزی هنوز طلسمش نشکسته، او بدشانس است و بدشانس!
خوب و قابل قبول بازی می کند اما توپ هایش وارد دروازه نمی شود. او در بازی فردا امیدوار است تا طلسم گل نزدنش به پرسپولیس بشکند، او که نیم فصل اول عضو استقلال تهران بود،  دربی را از بیرون تماشا کرد حال فرصت برای درخشش برابر پرسپولیس دارد.
 
نیمکت قوی:
حسین بهرامی، مصطفی ماهی و سلمان بحرانی سه هافبکی هستند که می توانند جایگزین بازیکنان وسط زمین باشند. مهدی زبیدی هم اصلی ترین گزینه برای تعویض خواهد و حتی شاید او را در ترکیب اصلی دیدیم. گودرز داوودی نیز گلر ذخیره تیم است.
 
ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار