اینترنت دختر 5 ساله را سوزاند + عکس
کد خبر: ۶۶۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 09    -    ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۰

" سوفیا ایژووا" دختر 5 ساله روسی در اثر انجام  یک بازی خطرناک که دستورالعمل آن را در یکی از شبکه های اجتماعی دریافت کرده بود دچار سوختگی شدید شد. طبق این دستورالعمل، در این بازی که به " پریان آتشین" معروف است از دختران خردسال خواسته می شد که بعد از مطمئن شدن از خوابیدن تمام اعضای خانواده از تختخواب بیرون آمده و با تکرار عبارت " پریان کوچک دوست داشتنی، از شما می خواهم به من قدرت ببخشید" به آشپزخانه رفته و تمام  پیچ های شیر گاز مربوط به شعله ها را باز بگذارند. سپس به رختخواب برگشته و بعد از چند نفس عمیق به خواب بروند و صبح بعد از بیدار شدن از خواب  تبدیل به " پری" خواهند شد!

 

اینترنت دختر 5 ساله را سوزاند! + عکس

این دختر نیز برای انجام این بازی بعد از روشن کردن شعله های اجاق گاز آشپزخانه منزلشان دچار سوختگی شدید شد. یکی از مادران روسی در این خصوص گفت: "به علت بوی شدید گاز، نیمه های شب از خواب بیدار شدم . همان هنگام دخترم را دیدم که در حال ترک آشپزخانه و رفتن به اتاق خوابش است."
 

اینترنت دختر 5 ساله را سوزاند! + عکس

بنا به درخواست بسیاری از والدین روسی، پلیس این کشور تحقیقات خود را در خصوص این بازی آغاز کرده است. سخنگوی پلیس روسیه نیز در این خصوص گفت: " این یک بازی خودکشی است. ما به دنبال کسانی هستیم که این پیام های خطرناک را در شبکه های اجتماعی به اشتراک می گذارند. قطعا این کار شیطانی توسط آماتورها انجام نشده است. آنها بسیار حرفه ای هستند."
گفتنی است؛ این بازی خطرناک که شیادان اینترنتی با ساخت آن دختران خردسال را هدف گرفته اند در واقع یک کپی از بازی بی خطر سرگرم کننده  " Winx Club"  یا "مدرسه جادوگران" است.

 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۹
0
1
چطوری سوخته؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار