تکذیب خبر مشخص شدن عروسک گردان کلاه قرمزی
کد خبر: ۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: 2017 March 08    -    ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
یکی از عوامل گروه کلاه قرمزی گفت: خبر مربوط به عروسک گردان کلاه قرمزی را تایید نمی‌کنیم و تکذیب هم نمی کنیم و هیچ خبر اختصاصی به کسی نداده ایم.

 طی خبری اعلام شد که عروسک گردان عروسک کلاه قرمزی به جای مرحوم دنیا فنی زاده مشخص شده است.
 
تکذیب خبر مشخص شدن عروسک گردان کلاه قرمزی

بنا بر این خبر «شیما بخشنده» به عنوان عروسک گردان عروسک کلاه قرمزی معرفی شد. اما پس از اعلام این خبر با یکی از عوامل برنامه کلاه قرمزی با چنین پاسخی مواجه شدیم: ما و گروه کلاه قرمزی به هیچ عنوان به هیچ کسی خبر اختصاصی ندادیم.

وی ادامه داد: هر آنچه رسانه ها منتشر کرده اند، بر اساس پیگیری های خودشان است و ما این خبر ها را تایید و یا تکذیب نمی کنیم و در حال حاضر هیچ خبری از نظر ما رسمی نیست.

لازم به ذکر است هنوز هیچ خبر رسمی از سوی شبکه دو سیما که پخش کننده این برنامه محبوب و پر مخاطب است در اختیار رسانه ها قرار داده نشده است.

بنا بر این گزارش تصویربرداری برنامه «کلاه قرمزی» هم اکنون در حال انجام شدن است.

به طور یقین ایرج طهماسب و حمید جبلی برای سری جدید این برنامه پرمخاطب اتفاق های غافلگیرکننده ای را در نظر گرفته اند که با آغاز پخش این مجموعه، شاهد این اتفاق های جدید خواهیم بود.

بنابر صحبت هایی که پیش تر ضورت گرفته بود، قرار بود ضبط مجموعه «کلاه قرمزی» تا پایان اسفندماه ادامه داشته باشد اما براساس تغییراتی که صورت گرفته، زمان ادامه تصویربرداری این برنامه هنوز مشخص نیست.

باید دید با وجود اینکه امسال «کلاه قرمزی» با گردش دستان یک هنرمند دیگر رو به روی مخاطبان به نمایش در می آید، تا چه اندازه این تفاوت قابل احساس کردن است. 
ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار