تلویزیونی با ضخامت کاغذ دیواری+عكس
کد خبر: ۶۶۳۷۰
تاریخ انتشار: 2017 March 05    -    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
تلویزیونی موسوم به w۷ تولید شده که ضخامت آن به اندازه کاغذ دیواری های مورد استفاده در منازل است و می توان آن را به راحتی به دیوار چسباند.
 
 با ضخامت کاغذ دیواری؛تلویزیونی که به دیوار می چسبد

به نقل از دیجیتال ترندز، این تلویزیون OLED از کیفیت تصویر بسیار بالا و تفکیک رنگ خارق العاده ای برخوردار بوده و از تمامی فرمت های مهم پخش تلویزیونی پشتیبانی می کند.

طراحی این تلویزیون در نوع خود منحصر به فرد و چشمگیر است و کیفیت صدای پخش شده توسط آن هم از سوی کارشناسان مطلوب ارزیابی شده است. شاید تنها نقطه ضعف قابل ذکر برای این تلویزیون بلندگوی پخش صدای آن باشد که تا حدی بزرگ بوده و بدون استفاده از آن نمی توان صدای تلویزیون یاد شده را شنید.

این تلویزیون که تنها ۲.۵۷ میلیمتر ضخامت دارد اولین بار در نمایشگاه فناوری سی ای اس در ژانویه گذشته عرضه شد و وزن آن هم حدود ۳ کیلوگرم است. شرکت ال جی می گوید فروش این تلویزیون ۶۵ اینچی را از ماه آوریل یعنی حدود یک ماه دیگر آغاز می کند.

قیمت نهایی این تلویزیون هنوز اعلام نشده، اما گفته می شود ال جی آن را با قیمتی حدود ۸۰۰۰ دلار روانه بازار می کند. اما به خاطر داشته باشید باید برای شنیدن صدای این تلویزیون از بلندگوی مجزا که ۱۰.۵ کیلوگرم وزن دارد استفاده کنید. 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار