محله داعشی ها در انگلیس + تصاویر
کد خبر: ۶۵۶۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 26    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰
 

روزنامه "گاردین" چاپ لندن می نویسد "دونالد فیدلر" یا همان "جمال الحارث"، عامل حمله تروریستی در موصل عراق، در محله "موس ساید" نزدیک مرکز شهر منچستر زندگی می کرد. این محله به محله "داعشی ها" معروف است.
 

به گزارش سایت "روسیا الیوم"، گاردین می نویسد 9 نفر از (اهالی این محله) که هویتشان شناسایی شده است پیش از این به گروه های مسلح پیوسته یا زندانی بودند که در جنگ در صفوف داعش کشته شده اند.

 

1.jpg

 

 

این روزنامه انگلیسی تصریح کرده است که طبق تحقیق های انجام شده، 16 نفر از اهالی این محله که تنها 2.5 مایل با منزل الحارث فاصله داشته اند به گروه های مسلح پیوسته اند.

 

2.jpg

دونالد فیدلر

 

گاردین خاطرنشان کرده است که این عده از جوانان هر جمعه، در سالن ورزشی در همان منطقه آموزش می دیده اند.

 

 

3.jpg

 

شایان ذکر است که گروه تروریستی داعش مسئولیت یک انفجار انتحاری را که توسط یکی از اتباع انگلیس در نزدیک شهر موصل اجرا شد برعهده گرفت. این انفجار در مقر نیروهای عراقی شرکت کننده در عملیات آزادسازی موصل رخ داد.

 

4.jpg

رافائل هوستی

 

یک مشت زن سابق انگلیسی به نام "موریس کور" گفت که به تعدادی از جوانان ان محله آموزش داده است. وی اذعان کرد که می دانست که تروریسم این جوانان ناراضی در این منطقه را جذب خواهد کرد.

 

وی گفت یکی از جوانانی که از وی آموزش گرفته است به "رافائل هوستی" 24 ساله پس از پیوستن به داعش کشته شده است. وی خاطرنشان کرد که این جوان با جمال الحارث دوست بوده است.

 

 

5.jpg

رافائل هوستی

 

این مشت زن تصریح کرد که الحارث از دوستان بسیار صمیمی پدر "رافائل هوستی" بوده و آن دو در سال 2009 در قابل کاروان کمک های بشردوستانه به غزه سفر کرده بودند.

 

6.jpg

 

Anil Khalil Raoufi

 
تسنيم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
3
اه اه حالم بد شد اون عکس اسکلت هایی را که بوکس بازی میکردند دیدم .........
این چه هیکلیه که دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار