وقتی که تعطیلات به باراک اوباما خوش می گذرد!
کد خبر: ۶۵۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 27    -    ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
باراک اوبامای خوش تیپ تر از همیشه
صدها نفر در خیابان ایستاده بودند تا چهره ی رئیس جمهور سابق خود را از نزدیک ببینند. باراک اوباما نیز در میان تشویق و هیاهوی مردم از ساختمان محل اقامت خود خارج شد.

وقتی که تعطیلات به باراک اوباما خوش می گذرد! «اختصاصی تابناک باتو» آخرین خبری که از باراک اوباما شنیده بودیم، این بود که باراک اوباما در حال تفریح و خوش گذرانی در جزایر ویرجین ایالات متحده آمریکاست و با ریچارد برانسون، نهایت لذت را از ورزش کایتینگ می برند. تعطیلات باراک اوباما، حالا دیگر پایان یافته و رئیس جمهور اسبق به نیویورک بازگشته است. باراک اوباما در شهر نیویورک، دکمه یقه پیراهن خود را باز گذاشته بود تا جذاب تر از همیشه به نظر برسد. البته رنگ و رخ باز شده ی باراک اوباما نشان می داد که تعطیلات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته است.

وقتی که تعطیلات به باراک اوباما خوش می گذرد!

وقتی که تعطیلات به باراک اوباما خوش می گذرد!

صدها نفر در خیابان ایستاده بودند تا چهره ی رئیس جمهور سابق خود را از نزدیک ببینند. باراک اوباما نیز در میان تشویق و هیاهوی مردم از ساختمان محل اقامت خود خارج شد و در حالی که یک فنجان قهوه و یک عینک آفتابی در دست داشت و با دست تکان دادن به شور و هیجان مردمی پاسخ می داد، سوار خودروی خود شد و محل را ترک کرد.

فیلم خروج باراک اوباما از ساختمان محل اقامت خود در نیویورک در میان شور و هیجان مردم

دانلود

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
11
در آنجا چطور از خدمتگزارشان استقبال یا بدرقه اش می کنند و ما چطور با آنها رفتار می کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار