میزبانی غریبانه و اولین برد آسیایی؟
کد خبر: ۶۵۶۳۵
تاریخ انتشار: 2017 February 26    -    ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
 تیم فوتبال استقلال ساعت 19 روز دوشنبه در مسقط پایتخت عمان میزبان تیم التعاون عربستان است. استقلال در بازی اولش در لیگ قهرمانان آسیا بدشانس بود و در لحظات پایانی سه امتیاز را از دست داد آن هم در حالیکه در برخی از دقایق مسابقه کاملا برتر از الاهلی امارات بود. با این حال بازیکنان جوان استقلال به دلیل کم‌تجربگی مرتکب دو اشتباه شدند و دو گل دریافت کردند. امید ابراهیمی در این بازی تک گل زیبای استقلال را به ثمر رساند.

التعاون هم تیم لوکوموتیو تاشکند ازبکستان را در بازی اول یک بر صفر شکست داد تا در رده دوم جدول قرار بگیرد. التعاون تیمی مقتدر نیست و خط دفاعی کاملا متزلزلی دارد و این تیم سعودی در رده ششم جدول لیگ عربستان است آن هم در حالیکه 9 شکست در کارنامه دارد و با 29 گل خورده صاحب یکی از خطوط ضیعف دفاعی لیگ عربستان را دارد. التعاون فقط 25 گل زده است.

به نظر می‌رسد اولین برد آسیایی شاگردان منصوریان در این بازی دور از دسترس نخواهد بود. استقلال که به اجبار نتوانست از تیموریان و سرور جبارف استفاده کند و به جوانانش میدان داد و این بازیکنان جوان نقطه قوت تیم استقلال شدند. استقلال با 34 گل زده در لیگ برتر ایران همراه با تراکتورسازی صاحب زهردارترین خط حمله لیگ است. بنابراین توان پسران آبی‌ ایران بسیار برتر از التعاون سعودی است به شرطی که بازیکنان جوان استقلال خودشان را بیش از گذشته باور داشته باشند و با تمرکز بیشتری نسبت به بازی با الاهلی به میدان بروند.

تنها نکته منفی این بازی میزبانی غریبانه استقلال از حریف عربستانی است. آبی‌پوشان با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا مجبور هستند در عمان و بدون حضور هواداران پرشمارشان از حریف سعودی پذیرایی کنند شاید اگر این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد استقلال با حمایت یکصد هزار نفره هوادارانش پیش از شروع مسابقه یک گل از حریف پیش بود.

جدول گروه A

1- الاهلی 3 امتیاز

2- التعاون عربستان 3 امتیاز

3- استقلال ایران بدون امتیاز

4-لوکوموتیو تاشکند بدون امتیاز

منبع: خبرگزاری فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار