مشق انسانیت: دوستی گربه با یک مرغ عشق
کد خبر: ۶۵۴۴۶
تاریخ انتشار: 2017 February 24    -    ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
برخی از دوستی ها آنچنان صمیمی و گرم است که حتی از صمیمیت و دوستی بستگان خونی هم بیشتر است و ما آرامش خاصی را در این نوع از دوستی ها و صمیمیت ها می توانیم پیدا کنیم که مرهم درد ما باشد... بونیفازی گربه (Bonifazii) و یاشای مرغ عشق (Yasha) با کمال احترام تبدیل به رفقای جدایی ناپذیر شده اند.
مشق انسانیت: دوستی گربه با یک مرغ عشق   اختصاصی «تابناک باتو»؛ هر موجود زنده ای دو نوع خانواده دارد. یک خانواده همان خانواده ای که در آن متولد شده و خانواده دیگر، آن خانواده ای که او خود انتخاب می کند. حالت دوم برای دوستان بسیار نزدیک ما رخ می دهد. برخی از دوستی ها آنچنان صمیمی و گرم است که حتی از صمیمیت و دوستی بستگان خونی هم بیشتر است و ما آرامش خاصی را در این نوع از دوستی ها و صمیمیت ها می توانیم پیدا کنیم که مرهم درد ما باشد.

بونیفازی گربه (Bonifazii) و یاشای مرغ عشق (Yasha) با کمال احترام تبدیل به رفقای جدایی ناپذیر شده اند.
از وقتی که آنها همدیگر را ملاقات کرده اند، این دو حیوان عاشق هم شده اند. با وجود اینکه بونیفازی بسیار آرام و صبور است، یاشا به شدت بازیگوش و پر انرژی است.

 مشق انسانیت: دوستی گربه با یک مرغ عشق
 یاشا عاشق این است که با صدای گوش نواز خود برای بونیفازی آواز بخواند.
یاشای مرغ عشق، پشت بونیفازی گربه راه می رود و در داخل آپارتمان از او سواری می گیرد. این دو حیوان دوست داشتنی با کمال صمیمیت، بینی های خود را به هم می مالند و بازی می کنند. وقتی این دو دوست بیرون هستند، بونیفازی گربه به دور و اطراف می دود و یاشای مرغ عشق به سمت آپارتمان پرواز می کند.
 
مشق انسانیت: دوستی گربه با یک مرغ عشق 

آیرینا، صاحب این دو حیوان دوست داشتنی می گوید: حدود پنج سال است که آنها در کنار هم زندگی می کنند.
بونیفازی ده ساله و یاشای پنج ساله، به رغم این اختلاف سنی، دوستی زیبایی را با هم تجربه می کنند و این دو حیوان بامزه و دوست داشتنی، همیشه در حال مراقبت از هم هستند.
 
 مشق انسانیت: دوستی گربه با یک مرغ عشق
 آیرینا همچنین می گوید: این دو، در تمام آپارتمان به دنبال هم می دوند و باعث ایجاد لحظات زیبایی برای همه ی ما می شوند.
یاشا آنچنان بازیگوش است که اجازه خوابیدن به بونیفازی نمی دهد و هر زمانی که بونیفازی می نشیند تا چرتی بزند، یاشا می آید تا به نحوی توجه او را به خود جلب کند. با این حال، بونی به شدت از این دوست خوش مشرب و کوچک خود مراقبت می کند و همیشه حواسش به اوست.
 
مشق انسانیت: دوستی گربه با یک مرغ عشق یاشا عاشق بونی است و آنچنان با نوک خود، بونی را می بوسد که بونی غرق در آب می شود.
این دو بسیار خوشحال هستند که بخشی از زندگی هم شده اند.
 
 مشق انسانیت: دوستی گربه با یک مرغ عشق
 آیرینا یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کرده است و تصاویر و ویدئو هایی از این دو رفیق دوست داشتنی را در اینستاگرام به اشتراک می گذارد. تعداد فالوئرهای این گربه و مرغ عشق، نزدیک به دو هزار فالوئر شده است.
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار