سورپرایز تویوتا پیش از نمایشگاه ژنو
کد خبر: ۶۵۳۵۷
تاریخ انتشار: 2017 February 23    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰
در حالی که چیزی به شروع نمایشگاه ژنو باقی نمانده است، تویوتا همه را با چیزی که قرار است در این رویداد مهم به نمایش بگذارد شگفت زده کرد.

این شرکت ژاپنی همگی را با نمایش تبلیغی از خودرو مفهومی الکتریکی خود به نام "i-TRIL" شگفت زده کرد. تویوتا در یک نشست خبری اعلام کرد که هدف از تولید این خودرو ارائه یک محصول با آلایندگی صفر و دوست دار طبیعت است.

 

سورپرایز تویوتا پیش از نمایشگاه ژنو

این خودرو دارای سه صندلی است؛ یک صندلی در بخش جلوی خودرو و دو تا در قسمت عقب که این ویژگی آن را شبیه به یک موتورسیکلت می کند. تویوتا اعلام کرده که این محصول یک جانشین مناسب برای خودرو ها و موتورسیکلت های سنتی است و همچنین وسیله ای مناسب برای کسانیست که به دنبال راندن یک وسیله جمع و جور خیابانی هستند. آن ها همچنین اعلام کردند که این خودرو دارای تکنولوژی "Active Lean" است که پیش از این در خودرو مفهومی i-Road این شرکت نیز به کار رفته بود.

این تکنولوژی با حرکت دادن چرخ ها به سمت بالا و پایین به راننده قدرت مانور بیشتری می دهد و به او این امکان را می دهد که بدون از دست دادن تعادل بتواند دور بزند.

i-Road و i-TRIL هر دو نشان دهنده تعهد تویوتا نسبت به تولید خودرو های الکتریکی کوچک است. از سال 2014 این خودروساز در حال تحقیق و کار برای تولید همچین خودرو هایی است و تا الان دو نمونه از آن ها را مشاهده کرده ایم.

i-TRIL در کارخانه تویوتا واقع در اروپا طراحی شده است که قرار است در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشته شود. این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 19 ماه مارس بر قرار خواهد بود.

 
 
خودروكار
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار