چادر زدن مقابل بنیاد شهید! +عکس
کد خبر: ۶۵۳۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 23    -    ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

ديروز از حوالی اذان صبح اطراف بنیاد شهید استان تهران با همهمه ای مواجه بود، تخلیه وسایل اندکی از یک خانه و چادر زدن در محوطه ای باز در روبه روی ساختمان بنیاد شهید استان تهران تعجب برخی از سحر خیزان را جلب کرد.

ماجرا از این قرار بود که همسر جانباز کریم نور محمدی که بارها با اهالی رسانه از گلایه هایش نسبت به بنیاد شهید سخن گفته است وسایل منزلش را در مقابل بنیاد شهید استان تهران تخلیه کرد و در همان جا به نشانه اعتراض چادر زد.

همسر این جانباز هر چند امکاناتی را از بنیاد شهید گرفته است اما گویا به دلیل وعده مسئولان بنیاد شهید تهران مبنی بر تهیه یک منزل بزرگ تر برای این خانواده خانه اش را فروخته و هم اکنون مجبور به تخلیه خانه شده است. همسر این جانباز مدعی شده است بنیاد شهید در گرفتن خانه جدید هر روز وعده فردا می دهد و حتی از دریافت وام به دلیل محدودیت زمانی تا پایان بهمن محروم شده است.

وی که تاکنون گلایه های بسیاری از بنیاد شهید داشته این بار اعتراضش را اینگونه به گوش مسئولان رسانده است.

هر چند این سبک از اعتراض پسندیده جامعه ایثارگری نیست اما مسئولان بنیاد شهید باید توجه داشته باشند که همسران جانبازان آن هم از نوع اعصاب و روان با سختی های بسیاری در زندگی مواجه بوده اند که اگر دستگیری از ایشان نمی شود لااقل وعده هم داده نشود.

 

چادر زدن همسر یک جانباز مقابل ساختمان بنیاد شهید! +عکس

 

چادر زدن همسر یک جانباز مقابل ساختمان بنیاد شهید! +عکس

 

گفتنی است بعد از چند ساعت با ورود مأموران نیروی انتظامی وسایل این همسر جانباز  به پارکینگ بنیاد شهید منتقل شد و مسئولان وعده دوباره داده اند که مشکل این خانواده را حل کنند.

 
شهداي ايران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
8
چرا همیشه در مقام عمل باید برای خدمت کوتاهی کنیم... اینها تمام زندگی شون رو فدای مردم و مملکت کردن...
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۵
0
1
من هم جانبازهستم . کارمن بهزیستی هم هستم . خدماتی که بهزیستی به معلولین میده هر چند که خیلی ناچیزه ولی در مقابل خدماتی که بنیاد به جانبازان مخصوصا جانبازان زیر 25% میده به مراتب بهتره . آرزو داشتم اصلا بنیادی نبود تا با افتخار بین مردم سینمونو میدادیم جلو و می گفتیم جانبازیم . الان وقتی می گی جانبازم مردم فکر می کنند نصف مملکتو ما بردیم و خوردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار