باکس آفیس هفته: « دیوار بزرگ » 263 میلیون دلاری شد
کد خبر: ۶۵۳۳۳
تاریخ انتشار: 2017 February 24    -    ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
«دیوار بزرگ» که ۱۵۰ میلیون دلار هزینه تولید آن بوده و از سه هفته پیش در کشورهایی به جز آمریکای شمالی اکران شده، این هفته مجموع فروش اش را در این نقاط از جهان به رقم ۲۴۴ میلیون دلار رساند.
باکس آفیس هفته: « دیوار بزرگ » 263 میلیون دلاری شد«دیوار بزرگ» که ۱۵۰ میلیون دلار هزینه تولید آن بوده و از سه هفته پیش در کشورهایی به جز آمریکای شمالی اکران شده، این هفته مجموع فروش اش را در این نقاط از جهان به رقم ۲۴۴ میلیون دلار رساند و با احتساب میزان فروش اش در اولین هفته اکرانش در آمریکا و کانادا رقم مجموع سودسازی اش را تا دیروز (دوشنبه) به ۲۶۳ میلیون دلار رساند.
 
باکس آفیس هفته: « دیوار بزرگ » 263 میلیون دلاری شد 

هزینه سنگین و ۱۵۰ میلیون دلاری تولید این فیلم رقمی است که سودمند خواندن آمار فروش مذکور را به رغم بالا بودن آن به کاری سخت تبدیل می کند و به این معناست که «The Great Wall» باید بیش از اینها بفروشد تا از دید یونیورسال که شرکت توزیع کننده آن است موفق تلقی شود. البته با قرار داشتن این فیلم در نوبت اکران در کشورهایی متعدد و پخش آن در این کشورها طی ۴۵ روز پیش رو، راه رسیدن به این مقصود باز و رسیدن «دیوار بزرگ» به اهداف مالی اش امکان پذیر است. از سوی دیگر بارها دیده شده که فیلم هایی از این قبیل و به ویژه محصولات شرکت لیجندری در آمریکای شمالی فروش مورد نظر را نداشته اما در آمریکای جنوبی، اروپای غربی، آسیای شرقی، شمال آفریقا و در سطح اقیانوسیه جبران مافات کرده و به آمار بسیار بالاتری رسیده اند.

حرکت جان ویک به سوی ارقامی بالا

قسمت دوم فیلم «جان ویک» که یک کار اکشن جالب با مایه های جنایی و توام با غافلگیری های جذاب است و پس از فروش زیاد و غیر منتظره فیلم نخست سفارش داده و تهیه شد و اینک در سطح جهان در حال نمایش است، این هفته فروش اش را در قاره ها و مناطق مورد اشاره به رقم ۸/۳۱ میلیون دلار رساند و یا احتساب آنچه طی دو هفته اکران در آمریکای شمالی بدست آورده، مجموعاً ۹۰ میلیون دلار کسب کرده و بنظر می رسد که در درازمدت ۲۵۰ تا ۲۷۰ میلیون دلار را هم رد کند. این فیلم از پنجشنبه و جمعه این هفته در کشورهای اروپایی فرانسه و بلژیک، کشور آسیایی کره جنوبی و همچنین در مکزیک واقع در آمریکای مرکزی به نمایش در می آید و قدم های بلندتری در راه کسب درآمدهای تازه بر خواهد داشت. برای کیانور ریوز هم بهتر از این امکان ندارد زیرا این بازیگر نامدار که دیگر آن جوان پدیده وار اوایل دهه ۱۹۹۰ نیست در ۵۴ سالگی به لطف «جان ویک»ها به رکود و نزول پنج شش ساله خود پایان داده و دوباره پولساز شده است.

فیلم سیاسی «ملفی» در مسیر پیشرفت

«چهره های پنهانی» فیلم سیاسی ـ اجتماعی تحسین شده تئودور ملفی که یکی از ۹ کاندیدای اسکار برترین فیلم سال است، این هفته اضافه بر آمریکای شمالی در سایر نقاط جهان نیز مجموعاً ۳/۷ میلیون دلار بدست آورد که برای فیلمی که نهمین هفته نمایش اش را سپری می کند،‌ رقم اندکی نیست. این فیلم بر پایه درآمد تازه مذکور، مجموع سودسازی جهانی اش را به رقم ۱۶۴ میلیون رساند و این در حالی است که طی ۱۰ روز آینده این فیلم که تاراجی پی هنسون و اوکتاویا اسپنسر سیاهپوست نقش های اصلی آن را ایفا می کنند، در کشورهای متعدد دیگری به نمایش در می آید که لهستان،‌ امارات، آفریقای جنوبی، سوئد و ترکیه از این قرارند. در این میان بدیهی است که اگر «چهره های پنهانی» صبح دوشنبه آینده (۹ اسفند) در مراسم اهدای هشتاد و نهمین دوره جوایز معتبر اسکار به یک یا چند جایزه دست یابد، بر فروش اش افزوده و بازار تجاری اش گرمتر شود و حتی در چند کشور به نمایش مجدد در آید و این اصلی است که شامل آثار بالقوه پر شانس دیگری در رقابت اسکار امسال مثل «لالا. اند»، «مهتاب» و «منچستر کنار دریا» هم خواهد شد.
 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار