رازی که دیوید و ویکتوریا بکهام از پسر خود مخفی نگه داشتند
کد خبر: ۶۵۱۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 21    -    ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مجله واندرلند (Wonderland) با بروکلین بکهام 17 ساله، مصاحبه ای داشته است که مشخص می کند، بروکلین بکهام تا زمان نوجوانی، هیچ اطلاعی از شهرت و محبوبیت والدین خود نداشته است!

رازی که دیوید و ویکتوریا بکهام از پسر خود مخفی نگه داشتند«اختصاصی تابناک باتو»؛ مجله cosmopolitan نوشت: فکر می کنم که ویکتوریا و دیوید بکهام، والدین واقعاً خوبی باشند! (البته همه ی ما می دانیم که همیشه نظر عموم مهم است) مجله واندرلند (Wonderland) با بروکلین بکهام 17 ساله، مصاحبه ای داشته است که مشخص می کند، بروکلین بکهام تا زمان نوجوانی، هیچ اطلاعی از شهرت و محبوبیت والدین خود نداشته است!

رازی که دیوید و ویکتوریا بکهام از پسر خود مخفی نگه داشتند

بروکلین بکهام در حالی که گذشته را مرور می کرد، گفت: من در حقیقت تا سن 13 سالگی اطلاعی نداشتم که پدر و مادرم (دیوید و ویکتوریا بکهام)، شخصیت های بزرگ و محبوبی هستند. من به یک مسابقه فوتبال رفتم و مردم همه باهم، اسم پدرم را صدا می زدند و من تعجب کردم و با خودم گفتم: چی؟! خدای من! من تا آن زمان از این زاویه به پدر و مادرم نگاه نکرده بودم.

پدر و مادرم تا سن 10 سالگی، حقیقت وجودی شخصیت بابانوئل را از من مخفی نگه داشته بودند که همین نشان دهنده ی استعداد عجیب و غریب رازداری در آنهاست.

یک خبر بی ربط هم اینکه بروکلین و تمام اعضای خانواده بکهام، تعطیلات آخر هفته را به مناطق برفگیر رفته بودند که استخوان ترقوه بروکلین هم در این حین شکست! اما نگران نباشید، حال بروکلین خوب است. خدا را شکر، بروکلین از امکانات بسیار خوبی برخوردار است که او را برای عبور از این مشکل کمک خواهند کرد. (اگر خانم و آقای بکهام به دنبال فرزند خوانده باشند، من حاضر و آماده برای فرزند خوانده شدنم!)

لحظه شکسته شدن استخوان ترقوه بروکلین بکهام
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خواننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
3
17
بچه خنگی بوده!
بي نشان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
3
17
من يه دختر دارم 2 سالشه از فيش حقوقي من اطلاع داره. اونوقت اين خنگول تا 13 سالگي نميدونسته كي به كيه. زنده باد آريايي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
2
15
سبک زندگی و فضای اجتماعی که اونها زندگی می کنند با ما خیلی فرق داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۳
1
12
اونجا با ورزش استخوان شکسته می شود اینجا با مهد کودک و مدرسه ـ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار