بازیگر زن یک آیه قرآن را تحریف کرد+عکس
کد خبر: ۶۴۹۳۸
تاریخ انتشار: 2017 February 19    -    ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

ساری اسعد، رئیس انجمن هنرمندان اردن در این باره گفت: این انجمن اسماء مصطفی را به دلیل تحریف آیه ای از قرآن اخراج کرده است.

وی افزود: انجمن هنرمندان اردن برای رسیدگی به شکایت ها علیه اسماء مصطفی جلسه انضباطی فوق العاده تشکیل داد و تصمیم به اخراج وی و حذف اسمش از لیست هنرمندان گرفت.

ساری اسعد با بیان اینکه اسماء مصطفی معنی آیاتی را که تحریف کرده، نفهمیده است، وی را بازیگری خودشیفته توصیف کرد که برای رسیدن به شهرت از دین اسلام سوء استفاده می کند.

اسعد گفت: من از او خواستم که مطلبی را که در فیس بوک نوشته، حذف و از مردم به خاطر توهین به قرآن عذرخواهی کند؛ اما او نپذیرفت، به همین دلیل انجمن هنرمندان جلسه ای فوق العاده تشکیل داد و تصمیم به اخراج وی که بازیگر مطرحی نیست، گرفت.

پیش تر این هنرپیشه اردنی در صفحه فیس بوک خود آیه اول و دوم سوره تکاثر« أَلْهَاكُمُ التَّكَاثُرُ، حَتَّى زُرْتُمُ الْمَقَابِرَ: تفاخر به بیشترداشتن شما را غافل داشت، تا كارتان [و پایتان] به گورستان رسید» را تحریف کرده و نوشته بود: «الهاکم التکاثر، حتی زرتم المسارح».

وی انگیزه خود از تحریف قرآن را تشویق مردم به تماشای تئاتر اعلام کرده بود!

این اقدام موهن اعتراض مردم اردن و جامعه هنرمندان این کشور را برانگیخت و چند تن از بازیگران اردنی دادخواست هایی علیه اسماء مصطفی تنظیم و از وی شکایت کردند.

این بازیگر زن یک آیه قرآن را به نفع تئاتر تحریف کرد! 
 
جام نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار