حضور معلم دلسوز با پای شکسته در مدرسه+عكس
کد خبر: ۶۴۷۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 17    -    ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان از حضور معلم دلسوز و فداکارسمنانی با پای شکسته وگچ گرفته شده در سرکلاس درس خبرداد.

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان، حسین گلهاشم با بیان این مطلب، افزود: یکی از فرهنگیان شهرستان سمنان  به نام جعفر فرزانه که در هنرستان فنی وحرفه ای سمنان مشغول به تدریس هستند چند روز پیش متاسفانه طی یک حادثه تصادف دچار شکستگی پا شدند.
 
حضور معلم دلسوز با پای شکسته در مدرسه

وی  افزود: این معلم ایثارگر روز بعد از حادثه با وجودی که پایش در گچ بود کلاس را رها نکرده و برای جلوگیری از آسیب به درس دانش‌آموزان در جایگاه معلمی در کلاس درس حاضر شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: جعفرفرزانه دبیر ریاضی و آمار هنرستان فنی و حرفه ای امیرکبیر سمنان در مسیر مدرسه به خانه با موتورسیکلت تصادف می‌کند. با بروز این اتفاق، دو ماه  مرخصی استعلاجی برای او در نظر گرفته شد اما او از این حق گذشت و با پای گچ گرفته سر کلاس درس حاضر شد.

وی با اشاره به عشق وافر این معلم سمنانی به کلاس درس و تدریس اظهارکرد: عشق، ایثار، ازخودگذشتگی و تعهد این معلم سمنانی ستودنی است.
 
ايسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۳۰
1
0
من کسی می شناسم که با پای مصنوعی بیست سال است می اید سر کلاس و یه نفر هم می شناسم با چشمانی که در جنگ از دست داده ده ها پایان نامه راهنمایی کرده.... اینکه چیزی نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار