کوچکترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی
کد خبر: ۶۴۶۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 16    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
...اما شارلوت همچنان اصرار داشت که یک زندگی طبیعی و نرمال را پشت سر بگذارد. اِما می گوید: شارلوت شاید کوچک باشد اما شخصیت بزرگی دارد و می خواهد همان کارهایی را که کودکان پنج ساله انجام می دهند، انجام بدهد.
کوچترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی  اختصاصی «تابناک باتو»؛ هر کسی باید به دنبال راه خودش برود. در حالی که گاه ما در مورد برخی از کوچکترین مسائل و مشکلات موجود در زندگی شکایت می کنیم، بیشتر ما بسیاری از سختی ها و چالش هایی را که دیگران با آن مواجه هستند، تجربه نمی کنیم، به ویژه افرادی که با اختلالات و مشکلات جسمانی دست و پنجه نرم می کنند.

هدف از بیان این مسأله، بیشتر تأمین انرژی درونی ما برای ادامه زندگی با تمام قدرت و فائق آمدن بر هر آزمون و مشکلی است تا اینکه ما فقط دست از نق زدن های همیشگی خود برداریم. خانم شارلوت گارساید (Charlotte Garside) شاید کوچکترین دختر جهان باشد اما در عین حال باید گفت که احتمالاً بزرگترین شخصیت جهان را نیز دارد.

بنا بر این گزارش، شارلوت گارساید با قدی حدود 25 سانتی متر و وزنی حدود 482 گرم متولد شد. حالت فیزیکی این دختر، همه را در حیرت فرو برد، به گونه ای که حتی پزشکان هم تا قبل از تولد این دختر در 7 آگوست، چنین موردی را ندیده بودند. اِما نیومن مادر شارلوت توضیح داد: اسکن هایی را پیش از تولد انجام داده بودم و همه چیز به نظر طبیعی می رسید و شکم من نیز به اندازه طبیعی بزرگ شده بود و ما فکر نمی کردیم که موردی برای نگرانی باشد.
 
کوچترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی

خانم اِما و همسرش اسکات گارساید، پیش از این دارای سه دختر بودند؛ کلوئی، سابرینا و سوفی که به ترتیب ده، هفت، و سه ساله هستند، به طور کامل از تولد آخرین خواهر خود متعجب شدند. خانم اِما چهار هفته زودتر وضع حمل کرد و پزشکان فکر می کردند که دوران بارداری او تنها 24 هفته بوده است. اِما می گوید: من درد زیادی را احساس می کردم و در یک حالت احساسی قرار داشتم. به جز اینکه بچه ی من یک نوزاد زودرس خواهد بود، هیچ کسی نمی دانست که قرار است چه اتفاقی رخ دهد.

کوچترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی

پزشکان به این خانواده گفتند که دختر آنها بیش از یک سال زنده نخواهد ماند. آنان پس از چند روز آزمایش و بررسی روی این دختر، عامل این وضعیت را اختلال MOPD تشخیص دادند. MOPD یک اختلال ژنتیکی است که تقریباً صد نفر در جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. شارلوت یک جنگجوی به تمام معنا متولد شد. آزمایش های تکمیلی نشان داد که این دختر دچار MOPD از نوع یک و نوع سه است و علاوه بر تحمل علائم بیشتر و سخت تر، باید آنوریسم بالقوه کشنده مغز را نیز با خود به یدک بکشد.

کوچترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی


شارلوت در حالی که پنج سال داشت، در سپتامبر سال 2012 به مدرسه رفت. او در آن زمان فقط 68 سانتی متر قد و حدود 4 کیلوگرم وزن داشت و دقیقاً به اندازه یک نوزاد تازه متولد شده بود اما شارلوت همچنان اصرار داشت که یک زندگی طبیعی و نرمال را پشت سر بگذارد. اِما می گوید: شارلوت شاید کوچک باشد اما شخصیت بزرگی دارد و می خواهد همان کارهایی را که کودکان پنج ساله انجام می دهند، انجام بدهد.

کوچترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی

اِما می گوید: شارلوت بسیار پیگیر است و مدرسه به ما گفته است که یادگیری او هم اکنون به اندازه یک کودک سه ساله است و این یعنی بیش از حدی که ما تصور می کردیم.
مادر شارلوت با افتخار تمام می گوید: البته که من همیشه نگران هستم که خدای نکرده، شارلوت توسط سایر کودکان آسیب ببیند اما شارلوت معلم خصوصی خود را دارد که از او مراقبت می کند و شارلوت هم آنچنان که شما فکر می کنید شکننده و ضعیف نیست.

کوچترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی

روح بلند و عزم راسخ شارلوت هیچ حد و مرزی را نمی شناسد. وقتی شارلوت شش ساله شد، همراه با مادر و خواهرش سوفی به یک مزرعه دامپروری رفتند. شارلوت در آنجا توانست یک خرگوش عظیم الجثه ی کانتیننتال را ببیند که حدود 80 سانتی متر طول داشت. اما حتی این جثه ی بزرگ هم نتوانست مانع نوازش شدن خرگوش توسط شارلوت شود.
 
کوچترین دختر جهان، بزرگترین شخصیت دنیای مجازی 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
1
10
خدا بهشون خیر و برکت بده. چه پدر و مادرهایی پیدا میشن. چقدر قدردان خداوند هستند.
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
1
3
قیافه اش یک جوری است البته منظورم اینست که طبیعی نیست .البته انشاالله ان هم به زودی طبیعی می شود.خداوند تمام بندگانش را دوست دارد و ما برای این فرزند و پدر ومادر ارزوی سلامتی می کنیم.خدا قوت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار