رحمتی جنجال ها را شروع کرد
کد خبر: ۶۴۶۴۷
تاریخ انتشار: 2017 February 16    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰
سیدجلال حسینی در خصوص آرای کمیته انضباطی در ارتباط با تخلفات دربی 84 و یک جلسه محرومیت خودش اظهار داشت: «من این رأی را قبول ندارم و به همه جا شکایت می‌کنم. کمیته انضباطی انگار هیچ چیز را ندیده است و با کسانی مشورت کرده و رأی داده که انگار هیچ چیز از بازی ندیده‌اند.»

 

وی افزود: «آقایان یک بار دیگر فیلم بازی را ببینند که حاشیه‌ها را چه کسی آغاز کرد و چه کسی باعث جنجال بازی شد. بازیکن حریف (سیدمهدی رحمتی) همه جنجال‌ها را شروع کرد و من بعد از شروع جنجال وارد ماجرا شدم، چون این آقا در حال توهین کردن به همه بود و حتی وقتی من وارد ماجرا شدم، به من هم توهین کرد. کمیته انضباطی بر چه اساسی رأی داده است؟ بازیکن حریف (رحمتی) هر کاری می‌خواست کرد و خود کمیته انضباطی در رأیی که داده نوشته است یک جلسه محرومیت تعلیقی او اجرا می‌شود و نشان می‌دهد که این آقا سابقه چنین کارهایی را دارد. بعد او یک جلسه محروم شده و من را هم یک جلسه محروم می‌کنند؟»

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس بدون اینکه نامی از رحمتی ببرد، خاطرنشان کرد: «چه کسی را می‌خواهند گول بزنند؟ بازیکن حریف یک جلسه محروم می‌شود و من هم باید یک جلسه محروم شوم و بعد می‌گویند بازیکن حریف سه جلسه محروم شده است؟ کدام سه جلسه؟! او یک کارت قرمز گرفت و یک جلسه هم محرومیت تعلیقی داشت که در اصل یک جلسه او را محروم کرده‌اند.»

 

حسینی در پاسخ به این سؤال که آیا او را برای توضیحات به کمیته انضباطی دعوت کرده‌اند یا بدون احضار محاکمه‌اش کرده‌اند، گفت: «اصلا هیچ توضیحی از ما نخواستند. این آقا (رحمتی) در کمیته انضباطی پرونده دارد و بارها به کمیته انضباطی دعوت شده است، اما ببینند سیدجلال حسینی تا به حال به کمیته انضباطی احضار شده است که پرونده داشته باشد؟ بر چه اساسی من را محروم کرده‌اند؟ من برای مسئولان باشگاه خودمان متأسفم که ساکت نشسته‌اند و هیچ واکنشی به رأی نشان ندادند.»

 

وی در واکنش به این مسئله که آیا معتقد است می‌خواهند در شرایطی که پرسپولیس مدعی جدی قهرمانی است به این تیم ضربه بزنند یا مسئله دیگری در میان است، عنوان کرد: «من هم فکر می‌کنم همینطور است و در آستانه قهرمانی پرسپولیس می‌خواهند ما را قلع و قمع کنند. هر کاری دل‌شان می‌خواست در این رأی کرده‌اند. ما هزار بار به کمیته انضباطی شکایت کردیم تا به پول‌مان برسیم (اشاره حسینی به شکایت از باشگاه نفت برای دریافت مطالباتش است) اما اصلا به ما نگاه هم نکردند، بعد یک شبه برای ما رأی صادر می‌کنند و هر کاری هم دل‌شان می‌خواهد می‌کنند. مطمئن باشید من از فدراسیون فوتبال هم به فیفا بابت این رأی شکایت خواهم کرد. برای من فرقی ندارد و نمی‌گذارم حق خودم و تیم پرسپولیس به این شکل ضایع شود.»

 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات دربی دو فصل گذشته و حاشیه‌هایی که منجر به محرومیت سوشا مکانی از پرسپولیس و حنیف عمران‌زاده از استقلال شد، تصریح کرد: «اگر اتفاقات آن بازی در این بازی رخ داده بود یا داور من را در پایان بازی اخراج کرده بود، اتفاقات این دربی صد برابر بدتر از آن بازی می‌شد. مطمئن باشید که اتفاقات این دربی بدتر از ماجرایی بود که بین سوشا مکانی و حنیف عمران‌زاده به وجود آمد و من هم برای اینکه اتفاق بدی رخ ندهد به حرف آقای فغانی گوش دادم و به رختکن رفتم. بعد از اینکه رحمتی در پایان بازی وارد زمین شد و به همه توهین کرد، فغانی از من خواست به رختکن بروم و من به او گوش کردم، وگرنه اتفاقاتی رخ می‌داد که در فوتبال ایران بی‌سابقه بوده.»

منبع: جام نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار