ترامپ سوژه فیلم شد
کد خبر: ۶۴۶۴۶
تاریخ انتشار: 2017 February 16    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
«فون تریه» که کمتر فیلمی از ساخته‌هایش جنجال‌ساز نبوده در فیلم جدیدش «خانه‌ای که جک ساخت» را خواهد ساخت که بنابر اعلام خودش تا حدودی بر اساس شخصیت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور جدید آمریکا ساخته می‌شود.

این کارگردان دانمارکی گفت، فیلم «خانه‌ای که جک ساخت» بر اساس این ایده ساخته می‌شود که زندگی ناخوشایند و بی روح است، موضوعی که اخیرا با ظهور «دونالد ترامپ» ثابت شده است.

«فون تریه» از سال ۲۰۱۱ و پس از آن که به دلیل اظهار نظری درباره «هیتلر» در جریان نشست خبری فیلم «مالیخولیا» در جشنواره کن به عنوان "چهره نامطلوب کن" معرفی شد، به ندرت درباره فیلم‌هایش صحبت می‌کند.

فیلم «خانه‌ای که جک ساخت» با بازی «مت دیلون» در نقش اصلی به زندگی یک قاتل به نام جک در طول مدت ۱۲ سال و چگونگی تبدیل شدن او به یک قاتل سریالی می‌پردازد.

آخرین ساخته این کارگردان برنده نخل طلا، «نیمفومینیا» نام دارد که در بخش خارج از مسابقه جشنواره برلین برای اولین‌بار به نمایش گذاشته شد و به‌ دلیل موضوع جنجالی، حواشی و همچنین اعتراضاتی را به همراه داشت.

این کارگردان صاحب‌نام که ساخت فیلم‌هایی چون «شکستن امواج»، «داگویل»، «رقصنده در تاریکی»، «مالیخولیا» و «ضدمسیح» را نیز در کارنامه سینمایی دارد، طی چندین دهه حضور در سینمای جهان افتخارات متعددی کسب کرده است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به جایزه نخل طلای کن برای «رقصنده در تاریکی»، جایزه‌ «سزار» بهترین فیلم خارجی، جایزه بهترین فیلم اروپایی از جوایز «دیوید دوناتلو» ایتالیا، دو جایزه بهترین کارگردانی از آکادمی فیلم اروپا، جایزه بهترین فیلم اروپایی از گویا اسپانیا، جایزه بهترین کارگردانی جشنواره «کارلووی واری» و اسب برنزی جشنواره استکهلم اشاره کرد.

فیلمبرداری فیم «خانه‌ای که جک ساخت» از ماه مارس در سوئد آغاز می‌شود و این فیلم در سال ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.
منبع: خبرگزاری ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار