هجوم کاربران برای خرید این خودرو!
کد خبر: ۶۴۶۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 16    -    ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
فروش ساندرو استپ وی از روز یکشنبه 95/11/24 ساعت 11 صبح آغاز شد و در عرض کمتر از یک ساعت پنج هزار و 500 دستگاه خودرو به فروش رسید. آنطور که مدیر فروش سایپا اعلام کرده براساس گزارش های دریافتی360 هزار کاربر برای خرید این خودرو به پایگاه فروش اینترنتی سایپا مراجعه کردند و در مجموع پنج هزار و 500 دستگاه خودرو، در کمتر از یک ساعت فروخته شده است.

وی اضافه کرد: در ثبت نام این خودرو 250 میلیون ریال بابت پیش پرداخت دریافت شده و مابقی نیز در زمان تحویل  که فروردین یا اردیبهشت ماه است مطابق قیمت روز از مشتریان دریافت خواهدشد.

تقی زاده با اشاره به اینکه استقبال مردم از این خودرو را به شرکت رنو گزارش کرده ایم، افزود: در این گزارش خواستار افزایش ظرفیت تولید این خودرو شده ایم تا بتوانیم نیاز بازار را پاسخ بدهیم. در صورت موافقت رنو با این درخواست، می توانیم تا قبل از سال جدید نیز یک ثبت نام دیگر برای این خودرو داشته باشیم.

در حال حاضر سایت اینترنتی فروش ساندرو استپ وی از دسترس خارج شده و کاربران نمی توانند وارد سایت شده و اقدام به خرید کنند. همین امر تجمع تعداد زیادی از مردم در نمایندگی ها را به وجود آورده است.

در فروش اینترنتی اول این مدل جدید ساندرو در نیمه دوم امسال نیز مشکلات این چنینی وجود داشت و برخی حواله این مدل خودرو را در بازار با قیمت بالا می فروختند. ساندرو استپ وی امروز اختلاف قیمتی حدوداً 9 میلیونی با بازار دارد.
منبع: خبرگزاری تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
4
خدا وکیلی در کشور ما خیلی کارها نوبر است . برای خرید ماشین پیش پراخت انجام میشود ماشین بعد از مدتی نسبت به شرایط بازار باید کل مبلغ خودرو داده شود. چه انتظاری دارید که قیمت خودرو در ایران منصفانه باشد . حالا تصور کنید سایپا یا هر شرکت دیگر خودرویی را تولید کند بدون پیش پرداخت آن موقع به شما عزیزان خواهم گفت متقاضی چه میزان خواهید داشت. برای مردم خوب کشورم که به خاطر عده ای منفعت جو باید خسارت ببینند خیلی متاسف ناراحت هستم .
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
4
چگونه میتوان انتظار خوبی برای خودروسازی کشورمان داشته باشیم تا موقعی که برای خرید خودرو باید پیش پرداخت بدهیم و قیمت تمام شده خودرو با توجه به شرایط بازار از مشتری گرفته شود . حالا تصور کنید که خودرویی ساخته شود و برای فروش عرضه آن وقت خواهید دید چه میشود!! وقتی سر سفره یک غذا بیشتر نیست مهمان باید بدون هیچ توقعی غذا را بخورد ؟!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار