تایم لپس هوایی باور نکردنی از شهر مینسک بلاروس
کد خبر: ۶۴۴۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 15    -    ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵
این ویدئو توسط یک عکاس و تصویربردار بلاروسی به نام Artem Pryadko گرفته شده است و همان گونه که مشاهده می کنید یک ویدئوی تایم لپس است که از طریق یک پهپاد یا همان هواپیمای بدون سرنشین گرفته شده است.
تایم لپس هوایی باور نکردنی از شهر مینسک بلاروس«اختصاصی تابناک باتو» احتمالاً با مفهوم تایم لپس یا همان عکاسی زمان گریز آشنا هستید، اما آیا تا به حال، لفظ لپس هوایی ( تایم لپس گرفته شده توسط پهپاد) را شنیده اید؟ خیر؟ البته ما نیز نشنیده بودیم تا اینکه این ویدئوی باور نکردنی گرفته شده از بالای شهر مینسک را مشاهده کردیم.
این ویدئو توسط یک عکاس و تصویربردار بلاروسی به نام Artem Pryadko گرفته شده است و همان گونه که مشاهده می کنید یک ویدئوی تایم لپس است که از طریق یک پهپاد یا همان هواپیمای بدون سرنشین گرفته شده است. هر چند که این عمل یک مفهوم بسیار ساده است اما حاصل و نتیجه ای حیرت آور را به همراه دارد. این فیلم در زمان های مختلفی در طول سال 2016 از فراز شهر مینسک، پایتخت کشور بلاروس گرفته شده است و سپس در قالب یک فیلم تبدیل به این ویدئوی نفسگیر و هیجانی شده است. ما در این ویدئو دو دقیقه ای، تغییر شهر را در گذر زمان و فصل ها مشاهده خواهیم کرد.
آیا علاقه مند شدید که لپس هوایی خود را درست کنید؟ این عکاس و تصویربردار از یک DJI Phantom 4 و یک DJI Phantom 4 Pro+ برای ساخت این ویدئو استفاده کرده است.
 
دانلود
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
7
اینجا از اینا بفرستی هوا با اس 300 میزننش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
1
چه جای قشنگی

مهاجر یا پناهنده می پذیره؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار