سال 96 منتظر افزایش نرخ کرایه ها باشید
کد خبر: ۶۴۴۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 14    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۸
اسماعیل دوستی با اشاره به ارسال لایحه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در سال 96 به شورای شهر از سوی شهرداری تهران گفت: لایحه افزایش کرایه ها پس از وصول در هیئت رئیسه به کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر ارجاع داده شده است.

وی افزود: کمیسیون عمران و حمل و نقل نیز جلساتی را در خصوص رقم افزایش کرایه ها در سال 96 برگزار خواهد کرد و در نهایت در این رابطه تصمیم گیری خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه پیشنهاد کمیسیون عمران، افزایش کرایه های سال آینده بر اساس نرخ تورم اعلام شده از سوی دولت خواهد بود، اظهارکرد: پیش بینی می شود کرایه های حمل و نقل عمومی بین 10 تا 12 درصد و بر اساس نرخ تورم افزایش یابد.

دوستی با تاکید بر اینکه شورا باید همکاری لازم را با دولت داشته باشد تصریح کرد: نرخ کرایه ها در سبد خانواده ها تاثیر زیادی دارد و به همین جهت شورای شهر افزایش بیش از حد را قبول نمی کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که لایحه چه زمانی در صحن علنی شورای شهر مطرح خواهد شد؟، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اعضای شورا درگیر بحث بودجه سال آینده شهرداری هستند و بدون شک با اتمام بررسی کامل لایحه بودجه شهرداری تهران، لایحه افزایش کرایه ها در صحن شورا مطرح خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت لایحه بودجه سال 96 شهرداری تهران اذعان کرد: در حال حاضر درآمدهای بودجه ای سال آینده شهرداری تهران تصویب و هزینه های بودجه سال آینده نیز در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده است.

دوستی با تاکید بر اینکه در بحث حمل و نقل عمومی باید هم رانندگان تاکسی و هم شهروندان در نظر گرفته شوند، گفت: با توجه به اینکه سال آینده زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر است، تلاش خواهیم کرد بلافاصله بعد از پایان تصویب لایحه بودجه شهرداری تهران، لایحه افزایش کرایه حمل و نقل عمومی در سال 96 مورد بررسی و در نهایت میزان افزایش کرایه ها اعلام شود.
منبع: افکار نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mangool
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
4
سلام؛
آخه چرا 10 تا 12 درصد؟...(به خدا به زحمتش نمیارزه!!!!)
کی به کیه؟ یدفعه 100% افزایش بدین...
قول میدم؛ محاله کسی بیاد بپرسه چرا اینقدر اضافه شده؟
چون اونیکه باید سوال کنه خود شمائید!!!!
شما هم که از خودتون سوال نمی کنید!!! میکنید؟!!!! نـــــــــــــه نمیکنید!!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار