بازداشت 8 دختر در دربی 84
کد خبر: ۶۴۴۵۱
تاریخ انتشار: 2017 February 14    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
بعد از دربی روز یکشنبه، عکس‌ها و تصاویری از دو دختر در  شبکه‌های مجازی منتشر شد که می‌گفتند به استادیوم رفته‌اند.

یکی از این دخترها را در توییتر به نظر می‌آید متولد ۶۸ باشد. خودش را عاشق فوتبال و طرفدار پرسپولیس و منچستریونایتد انگلیس معرفی کرده است.

طبق توییت‌های پی در پی اش معلوم استکه از ۹ صبح یک‌شنبه همراه پدرش در استادیوم بوده و از لحظات پر شدن سکو‌ها عکس گرفته است.

از خوشحالی گذشتن ازگیت نوشته و اینکه چقد استرس دارد. در این میان تلاشش را هم کرده که مسائل امنیتی را رعایت کند و در جوابکسانی که باور نکرده‌اند او به استادیوم رفته باشد و از او تقاضای عکس در آنجا کرده‌اند، گفته که تا اتمام بازینمی‌خواهد این کار را بکند. پروفایل توییترش عمومی است و هر کسی می‌تواند نوشته‌ها و عکس‌هایش را ببیند.

البتهبعد از بازی هم عکسی منتشر نکرد و بیشتر از کاربرانی گله داشت که او را به منابع قانونی نشان داده‌اند و یا با جازدن خودشان به عنوان خبرنگار، از تصاویرش سوءاستفاده کرده‌اند.

بازی دربی موجی از ورود دختران به ورزشگاه را به همراه داشته‌است. آنها که طبق قوانین فعلی حق ورود به ورزشگاه را ندارند. غیر از چند نفری که مدعی شدند به استادیوم رفته بودند، گروهی در روز دربی قصد ورود به استادیوم را داشته‌اند، که در زمان بازرسی های قبل از گیت ، بازداشت شدند. هشت دختر روز یکشنبه، در جریان بازی، بازداشت‌و به مسئولان مربوطه تحویل داده شده‌اند.

منبع: خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار