پست طعنه‌آمیز کی‌روش پس از پایان دربی+عكس
کد خبر: ۶۴۳۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 13    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰

ساعاتی پس از پایان بازی پرسپولیس و استقلال، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون کوچکترین اشاره ای به شهرآورد تهران، با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به تمجید از شاگردانش پرداخت و گفت به آنها افتخار می کند.

در این پست آمده است: طبق تازه ترین رده بندی فیفا ایران یک بار دیگر بهترین تیم آسیا شد. جایگاه 32 در جدول جهانی. به بازیکنان خود و به کارخودمان افتخار می کنم. در دو سال گذشته کار بزرگی انجام داده ایم: بدون شکست و فقط دو گل خورده و جایگاه نخست گروه خود در مرحله مقدماتی. بازی بعدی پیش رو؛ ایران - قطر (23 مارس)
انتشار چنین پستی پس از پایان دربی و اشاره به تعداد گل های خورده تیم ملی، شاید طعنه کی روش به برانکو باشد که تیمش امروز در یک بازی سه گل دریافت کرد.

 

 پست طعنه‌آمیز کی‌روش پس از پایان دربی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرامرز
|
United Kingdom
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
0
1
شایدم راست میگفت پرسپولیسیها اضافه وزن دارن
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
هزینه هایی که تیمهای که توسط وزارت خانه ها حمایت میشوند و پول مفت از جیب این مردم بی نوا را واریز میکنند و چه آدمهایی که در قبال این موضوع به نوا میرسند . راستی اگر برای مثال به آقای رحمتی برای قرارداد یک فصل صد میلیون بدهند . و یا به دیگر بازیکنان هم همینطور اونها بازی نمیکنند و می روند خارج از کشور و در تیم های بارسلونا بازی میکنند . مطمئن باشید اگر تیم های عربی یا آفریقایی هم بیشتر از ما به آنها پول بدهند آنها میروند ولی اینطور نیست در کشور ما در خصوص فرار مغزها و کسانی که میتوانند برای مملکت مفید باشند هیچ کاری انجام نمیدهند متاسفانه کشور و مسئولین ما فقط به مدت مسئولیت و چهار سال پست خود فکر میکنند و میخواهند در کارنامه های انها درج بشود لذا کی روش و امثال او را با هزینه های گزاف میآورند ولی اگر ملی و عاقلانه فکر کنند این بودجه صرف مدرسه و آموزش های پایه میکنند چرا ما یک مربی فوتبال صادراتی نداریم متاسفم . بسیار متاسفم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار