خانواده ای که در اتوبوس زندگی می کنند+عكس
کد خبر: ۶۴۳۰۹
تاریخ انتشار: 2017 February 14    -    ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
در مارس 2014، برایان و استارلا سالیوان مقدار زیادی از درآمدشان را هر ماه برای اجاره آپارتمان می پرداختند و به سختی می توانستند استانداردهای زندگیشان را حفظ کنند. آن ها برای پرداخت هزینه اساسی ترین نیازهای خود دچار مشکل می شدند، برایان 29 ساله مکانیک مونتاژ هوافضا و استارلا یک اتوبوس مدرسه قدیمی به قیمت 2800 دلار خریدند و بعد از یک سال و 30 هزار دلار هزینه آن را به خانه ای برای خودشان و فرزندانشان چارلی 3 ساله، هنری 2 ساله و لینکلن 3 ماهه تبدیل کردند.
 
 
خانواده ای که در اتوبوس زندگی می کنند!

استارلا می گوید: «حالا ما پول خوردن غذاهایی که می خواهیم را داریم و می توانیم به هرجا می خواهیم برویم. ما 1500 دلار برای زندگی در آپارتمان می پرداختیم و این ارزان ترین آپارتمانی بود که در این منطقه پیدا می شد. آپارتمان حدود یک ساعت با محل کار برایان فاصله داشت و رفت و آمد بسیار بد بود. او مجبور بود اضافه کاری کند تا اجاره خانه را پرداخت کند و سپس سه ساعت در ماشین می نشست و ما نمی توانستیم هرگز او را ببینیم بنابراین تصمیم گرفتیم تغییری ایجاد کنیم»
 
 خانواده ای که در اتوبوس زندگی می کنند!

خانواده سالیوان اکنون در جنوب سیاتل در شهر کوچکی به نام رنتون هستند و ماهیانه 500 دلار برای زندگی در این اتوبوس پرداخت می کنند، یک سوم هزینه ای که برای آپارتمان می پرداختند.  انگیزه برایان و استارلا برای زندگی در چنین خانه غیرمتعارفی از فیلم های یوتیوب آغاز شد که در مورد خانه های کوچک اما راحتی بود که مردم در آن زندگی می کنند. این اتوبوس در حال حاضر همه چیزهایی که در یک خانه معمولی یافت می شود را داراست. مردم اغلب می پرسند که آن ها چطور می توانند یه فرزندشان را در یک اتوبوس بزرگ کنند. استارلا می گوید: «من می دانم که خیلی از مردم فکر می کنند بزرگ کردن بچه ها در اتوبوس ممکن است، مخصوصا تا وقتی آن ها 18 ساله شوند، اما من مخالفم.» زندگی در اتوبوس مشکلات بسیاری به همراه دارد و همان طور که برایان می گوید واقعا آزمونی برای مهارت های سازمانی و مهارت های نظم و انضباط است زیرا مجبورید همیشه فضا را تمیز نگه دارید.
 
 
خانواده ای که در اتوبوس زندگی می کنند!

وقتی در وضعیت بدی قرار دارید می توانید در همان حال باقی بمانید و مرگ تدریجی را تجربه کنید یا می توانید خلاق باشید، خارج از چارچوب فکر کنید، خطرها را بپذیرید و کار ترسناکی کنید، و آن وقت پاداش آن را می گیرید. اکنون دو سال است که این خانواده در اتوبوس زندگی می کنند و زندگی رویایی خود را دنبال می کنند.
 
خانواده ای که در اتوبوس زندگی می کنند! 
 
خانواده ای که در اتوبوس زندگی می کنند! 
 
خانواده ای که در اتوبوس زندگی می کنند!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار