اجساد گدازه ای که به جهنم می ریزند+عكس
کد خبر: ۶۴۱۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 13    -    ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰
این پدیده عجیب که از گدازه های آتشفشانی تشکیل شده است مانند انبوهی از بدن هایی است که در هم تابیده شده و در گودال ریخته شده اند و منظره طبیعی عجیب و ترسناکی را شکل داد است. این منظره وهم آور در هاوایی قرار دارد و شبیه دروازه جهنم به نظر می رسد.

این عکس در سال 1996 توسط لازلو کستی گرفته شده است. تصور ما از این تصویر می تواند ارواح شیطانی باشد که به سوی فراموشی و نسیان می روند یا اجسادی باشد که داخل یک گودال گدازه سر می خورند، اما مطمئنا یک توضیح علمی برای آن وجود دارد. آنچه می بینیم گدازه های مختلفی هستند که داخل یک نورگیر گدازه ای جریان یافته اند و احتمالا به دلیل از دست دادن گرما در این منطقه، یک پوسته در اطراف آن تشکیل داده اند.

اما نورگیر گدازه ای چیست؟ درواقع مواد مذاب می توانند در کانال هایی به نام لوله های گدازه جریان یابند. این لوله ها که در زیر زمین قرار دارند تنها زمانی آشکار می شوند که قسمتی از سقف فرو می ریزد و یک نورگیر گدازه ای ایجاد می کند. و در این مورد به خصوص، این نورگیر، با جریان های بعدی ترکیب شده است و موجب شکل گیری پدیده طبیعی باورنکردنی شبیه به اجسادی که به جهنم می ریزند شده است.
 
اجساد گدازه ای که به جهنم می ریزند
 
 
اجساد گدازه ای که به جهنم می ریزند
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
0
4
پدیده به این زیبایی را چرا اینگونه زشت تشبیه می کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار