روش پخت یک شیرینی لذیذ و مقوی
کد خبر: ۶۳۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 February 11    -    ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
امروز برای شما روش پخت یک شیرینی ساده با خرما و بادام زمینی را آماده کرده‌ایم. بادام زمینی منبع غنی فیبر غذایی و کربوهیدرات شامل اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ است. کلسیم و ویتامین D آن برای سلامت استخوان و دندان مفید است.
روش پخت یک شیرینی لذیذ و مقوی«اختصاصی تابناک باتو» خرما دارای خواص بسیار زیادی از جمله بازگشت انرژی و جوانی از دست رفته است که در قرآن و دیگر کتاب های مقدس نیز به خواص این میوه شفابخش اشاره ویژه شده است. در خرما، مقداری فیبر غذایی موجود است، فیبر موجود در خرما برای سلامت دستگاه گوارش و تغذیه بسیار مناسب است، علاوه بر آن خرما حاوی کاروتنوئیدها یا موادرنگی است که پیش ساز ویتامین A و آنتی اکسیدان محسوب می شود و جلوی ضایعات و سرطانی شدن سلول ها را می گیرد.خرما در درمان یبوست، اختلالات روده ای، مشکلات قلبی و اسهال مفید است و جزو مواد غذایی ملین به شمار می آید.به همین دلیل برای افرادی که از یبوست رنج می برند، مفید اعلام شده است، برای اینکه هر چه بهتر و بیشتر از این خاصیت خرما استفاده کنید، بهتر است.

امروز برای شما روش پخت یک شیرینی ساده با خرما و بادام زمینی را آماده کرده‌ایم. بادام زمینی منبع غنی فیبر غذایی و کربوهیدرات شامل اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ است. کلسیم و ویتامین D آن برای سلامت استخوان و دندان مفید است. افرادی که قبل از دهه ۳۰ زندگی به میزان کافی کلسیم و ویتامین D جذب کرده اند، کمتر دچار پوکی استخوان در سال های بعد زندگی خود می شوند.
برای آشنایی با روش تهیه‌ی این شیرینی با ما همراه باشید.

روش پخت یک شیرینی لذیذ و مقوی

مواد لازم:

خرمای هسته گرفته شده: دو پیمانه
بادام زمینی: بیست عدد
شکر: به میزان لازم
پودر کاکائو: به میزان لازم

طرز تهیه:

هسته‌ی هر دانه خرما را خارج می‌کنیم و به جای آن، یک یا دو عدد بادام زمینی قرار می‌دهیم. سپس بر روی خرما، مقداری پودر کاکائو و در صورت دلخواه، شکر می‌ریزیم.

گردآوری و تنظیم: تابناک باتو
منابع: fatafeat ، beytoote ، persianpersia


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
0
2
واقعا خسته نباشيد :)
عاطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
0
1
شما به این میگین شیرینی؟!!!؟ نه آرد داره، نه تخم مرغ!!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار