وحید امیری دربی را پیش بینی کرد
کد خبر: ۶۳۸۹۳
تاریخ انتشار: 2017 February 09    -    ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
وحید امیری درباره اولین حضورش در دربی اظهار داشت: بازی روز یکشنبه اولین تجربه من در دربی پایتخت است. انشاالله که بتوانم بازی خوبی را به نمایش بگذارم و تیمم به برتری برسد.

او گفت: قسمت بود که در بازی رفت نباشم. امیدوارم با حضور در آن بازی کار کوچکی برای پیروزی تیمم انجام دهم. امیدوارم که مقابل هواداران روسفید شویم. خیلی وقت است که پرسپولیس و استقلال در لیگ ایران با هم کری دارند و بازی هایشان همیشه جذاب و دیدنی بوده است. هواداران این دو تیم همیشه تاکید دارند که تمام فصل یکطرف و این دو بازی یکطرف. همین مساله کار ما را سخت می کند. اصلا جایگاه دو تیم در این بازی مهم نیست. این بازی احساسی است و هر تیمی که منطق بیشتری داشته باشد برنده می شود.

مهاجم پرسپولیس درباره رابطه اش با استقلالی ها بیان داشت: ما با هم مثل برادر هستیم. دیگر اتفاقاتی که در بازی های قدیمی این تیم رخ می داد اتفاق نمی افتد. بازی ها در عین رقابت جنبه رفاقتی دارد. با خیلی از استقلالی ها در یک تیم بازی کردم و رفاقت دیرینه ای با آنها دارم. علی  منصوریان هم سرمربی من بوده  و نمی توانم بگویم با کدامیک بیشتر صمیمی هستم. همه آنها را دوست دارم و برایشان آرزوی موفقیت می کنم.

امیری در پایان در پاسخ به این سوال که برای دربی استرس دارد یا خیر گفت: استرس ندارم و امیدوارم که تیم مان بتواند در این دیدار به برتری برسد. فکر می کنم بازی را با نتیجه یک برصفر ببریم.
منبع: جام نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار