منتظر شب فوتبالی زیبایی باشید
کد خبر: ۶۳۷۰۶
تاریخ انتشار: 2017 February 07    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
تیم فوتبال السد شب گذشته اولین و آخرین تمرین خود را پیش از دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی انجام داد.

ترکی ناصر العلی، مدیر کل باشگاه السد در مصاحبه با سایت رسمی این باشگاه عنوان کرد: هیچ شکی نیست که این بازی بسیار سخت خواهد بود. با توجه به اینکه هر دو تیم در یک سطح قرار دارند به همین خاطر منتظر شب فوتبالی زیبایی باشیم که در آن روح ورزش غلبه دارد.امیدوارم شب السد باشد تا بتوانیم مسیر خود را در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

وی افزود: تیم ایرانی یکی از قدرتمندترین تیم‌ها است زیرا بازی‌هایی که قبلا در آسیا انجام داده است نشان دهنده این است که تیم بزرگی است اما السد توانایی بازی قدرتمند را مقابل استقلال را دارد تا نتیجه خوبی بگیرد.

مدیر باشگاه السد ادامه داد: امیدوارم بازیکنان السد در اوج آمادگی باشند و بهترین عملکرد را داشته باشند زیرا این بازی نیاز به تلاش زیاد دارد. حریف به خاطر اینکه میزبان است تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد.

وی در پایان گفت: السد در این بازی تنها برای خود بازی نمی‌کند زیرا این بازی به مثابه فوتبال قطر است و به همین خاطر باید با تمام قدرت بهترین عملکرد را داشته باشیم تا پرچم وطن بالا باشد. ما اطمینان داریم که بازیکنان می‌توانند به پیروزی برسند و السد را به مرحله گروهی ببرند.

دیداز استقلال مقابل السد امشب ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار