نظر علی پروین درباره بازی استقلال و السد
کد خبر: ۶۳۶۹۹
تاریخ انتشار: 2017 February 07    -    ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
 اسطوره پرسپولیس این روزها از نتایج این تیم به شدت خوشحال است. او البته در گفت‌وگوی اختصاصی با جام‌جم ورزشی (در روز 3 شهریور در ساختمان مرکزی روزنامه) گفته بود که پرسپولیس قهرمان می‌شود.


با علی پروین درباره بازی پرسپولیس ـ تراکتورسازی و بازی امروز استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا صحبت کردیم.

از بازی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی راضی بودید؟

خداییش بله. خیلی بازی خوبی بود. بچه‌ها خیلی خوب بازی می‌کنند. البته من آن روزی که آمدم روزنامه شما گفته بودم که پرسپولیس قهرمان می‌شود. تیمی که قرار است قهرمان شود، بوی قهرمانی می‌دهد. این تیم از اول فصل بوی قهرمانی می‌داد. البته الان هم می‌گویم بازی‌ها تا رسیدن به قهرمانی مطلق، سخت می‌شود و هیچ مسابقه‌ای را نباید شوخی گرفت.

کدام بازیکن بهتراز بقیه بود؟

نمی‌شود گفت. همه عالی بودند. اما گل سوم پرسپولیس خیلی خوب بود. وقتی امیری بلند شد سر بزند، روی هوا ایستاد. من یاد خدابیامرز همایون (بهزادی) افتادم. چقدر این بچه قشنگ سر زد. کیف کردم. بارک‌الله پسر با این فوتبالت.

اگر قرار باشد پرسپولیس در آزادی جشن قهرمانی بگیرد، شما به آزادی می‌روید؟

هوا که کمی گرم شود همه بازی‌های پرسپولیس را می‌روم. من کمی سرمایی هستم و زود سرما روی بدنم اثر می‌کند. یکشنبه هم دوست داشتم در آزادی باشم. اما بازی‌های آسیایی پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی و کنار مردم هستم. من اصلا فضای ورزشگاه آزادی را دوست دارم. با مردم که هستم، عشق دنیا را می‌کنم. دوست دارم یک ساعت قبل از بازی بروم استادیوم و با شور ورزشگاه حال کنم. آنجا مرا جوان می‌کند.

امروز استقلال در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با السد بازی دارد که از وجود ژاوی استفاده می‌کند. نظر شما درباره این بازی؟

این تیم خیلی پولدار است. پول ژاوی را هر کشوری نمی‌توانست بدهد. با این حال این تیم هم شکست‌ناپذیر نیست. من معتقدم اگر عاشقان فوتبال در ایران کمک کنند، این تیم را هم می‌شود شکست داد. من از هواداران فوتبال در ایران از پرسپولیسی‌ها و استقلالی‌ها گرفته تا سپاهانی‌ها و تراکتوری‌ها می‌خواهم به ورزشگاه آزادی بروند و استقلال را تشویق کنند. استقلال، امروز با تیم ملی تفاوتی ندارد. بخصوص که حریفش عربی است و مقابل این تیم‌ها باید دست ما به دست هم بدهیم و متحد باشیم. انشاءالله استقلال در بازی امشب بتواند حریفش را شکست بدهد و سهمیه ایران در آسیا بشود 4 تیم. من از مردم می‌خواهم استقلال را تنها نگذارند. بازیکنان استقلال اگر هواداران ما را ببینند، روحیه‌شان چند برابر می‌شود.

منصوریان: دم علی‌آقا و پرسپولیسی‌ها گرم!

علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال در آستانه بازی حساس پلی‌آف آسیا مقابل تیم متمول و پرستاره السد قطر به جام‌جم ورزشی گفت: من پیام‌‌های متعدد پیشکسوتان پرسپولیس و بخصوص علی آقای پروین را دیدم. باید از همه آنها تشکر کنم. با علی آقا موافقم. بازی با السد، یک بازی ملی است. همین که پرسپولیسی‌ها هم به ورزشگاه آزاد می‌آیند، نشان می‌دهد این یک بازی باشگاهی نیست. یک بازی ملی است. پرسپولیسی‌ها مطمئن باشند در بازی‌های حساس لیگ قهرمانان آسیا، استقلالی‌ها در کنار هواداران پرسپولیسی خواهند بود. به نظر من، همه باید در کنار هم برای لیگ قهرمانان آسیا متحد باشیم.
 
جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار